וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית העל שהתגלגלה מכל המדרגות

צילום: ספלאש

6.8.2017 / 7:01

היא נחשבת לאחת הדוגמניות המובילות בעולם, כזו שמהלכת על מסלולי דוגמנות כמו שאתם הולכים למקרר שבמטבח, אבל כשצריך לרדת במדרגות אחרי לילה של שיכר עם חברות – העניינים הופכים למביכים. כמה מביכים? אתם חייבים לראות את זה. וואלה! סלבס ג'יגלוביה

ספלאש

כל בעל מקצוע אמיתי וטוב יודע לעשות את עבודתו גם אם תעירו אותו בארבע בבוקר ותבקשו את עזרתו. כך למשל: אינסטלטור יתקן לכם את הסתימה, וטרינר יטפל בכלב שלכם ורופא שיניים ייתן לכם מענה מיידי, אז האם זו בקשה גדולה מדי לבקש מדוגמנית ללכת כמו שצריך מבלי להתגלגל מכל המדרגות? תלוי מאוד מי הדוגמנית ואיפה היא בילתה.

מה דעתכם על הנפילה? רכלו לנו בפייסבוק

בלה חדיד. ספלאש
הנה אני משחקת אותה דוגמנית/ספלאש

מעשה בטופמודל מאוד מאוד מפורסמת, בלה חדיד שמה, שבסך הכל רצתה לצאת לחגוג יום הולדת לחברה, אז היא צלצלה לאחותה, ג'יג'י חדיד ולשאר חברותיהן הדוגמניות: האלי בולדווין, ג'יידן סמית, קנדל ג'נר וכמה מפתיע – האקס גיס של אותה ג'נר, סקוט דיסיק. החבורה העליזה נהנתה מהאוכל הטוב והשתייה היקרה, עד שהם ביקשו לעזוב את המקום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בלה חדיד. ספלאש
שיט, זה מגיע!/ספלאש

בזמן שכל החבורה יצאה מהדלת שבקומה התחתונה ונכנסו ישירות לוואן שחיכה להם, הגברת חדיד החליטה להתחכם וירדה מהקומה העליונה של המסעדה היוקרתית. ומה קורה למחתכים? נכון – צוחק מי שצוחק אחרון, כך שבזמן שניסתה לרדת במדרגות עם העקבים הגבוהים פלאס הפלאשים של הצלמים, התגלגלה הדוגמנית המסכנה במדרגות בזמן שהצלמים החמודים מצלמים ומצלמים, בכל זאת, למה שיעזרו לה אם הם יכולים להרוויח עליה עוד כמה מאות דולרים?

וואלה! סלבס מתגלגלת רק כשאין פראייר שיקום בשבילה למקרר והיא ממש רעבה

בלה חדיד. ספלאש
OMG!!!/ספלאש
בלה חדיד. ספלאש
נראה לך שמישהו קלט?/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully