וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייגן מרושעת, קים מסוממת, דמי קורסת: מה השערורייה הגדולה של 2018?

וואלה! סלבס

28.12.2018 / 0:21

גם בשנה האזרחית החולפת, תעשיית הבידור העולמית סיפקה רגעים עוצרי נשימה - ולא במובן הטוב. וואלה! סלבס רוצה שתבחרו מה הכי זיעזע: ניקי מינאז' וקארדי בי שכמעט הלכו מכות, ביבר שהחליט להתחתן במפתיע או קייט מידלטון שסבלה באשמת הוליוודית לשעבר? בחרו

קלטת הסקס של קים קרדשיאן, ריי ג'יי. צילום מסך, צילום מסך
מסוממת לשעבר? קים קרדשיאן וריי ג'יי בלקטת הסקס/צילום מסך, צילום מסך

2018 עוד רגע חולפת ומתחלפת - ואיזו שנה זו הייתה עבור תעשיית הבידור הבינלאומית: חתונות, לידות, פרידות וכמובן, מה שביצת הגלאם הכי טובה בו, שערוריות של סקס, סמים ורוקנ'רול. כעת, וואלה! סלבס חושבת שזה בדיוק הזמן להיזכר בכמה מהרגעים המזעזעים שבהם נראה שהמציאות עולה על כל דמיון, גם אם התסריטים של הוליווד באמת מוצלח - ולבחור מה הסקנדל שהכי נדהמתם בגללו.

נתחיל בטוב של החודשים החולפים? הילד השובב של תעשיית הפופ, ג'סטין ביבר, לא רק התארס במהירות להיילי בולדווין, אלא ככל הנראה גם נישא לה בסתר. לפחות זה נגמר באיחוד שלא כמו אצל אריאנה גרנדה, שהתארסה לפיט דיווידסון כדי להיפרד ממנו עוד לפני שלבשה את שמלת הכלה. ומה עם החתונה המלכותית של מייגן מרקל לנסיך הארי? אחרי השמחה בבריטניה, החלו הדיווחים על עצרות עם עובדי הארמון, עם גיסתה הדוכסית קייט מידלטון ועם מי לא.

קארדי בי. GettyImages
איימה לחסל את ניקי מינאז' עם נעל! קארדי בי/GettyImages

רכלו על הסקנדלים של הוליווד ב-2018 באינסטוש

סמים, תמיד היו חלק מהוליווד, גם ב-2018. לכן דמי לובאטו שנטלה מנת יתר קרסה לחלוטין, הת'ר לוקליר הניינטיזית לא הפסיקה להשתגע, לעומת קים קרדשיאן השקולה מאוד - שהתוודתה מול המצלמות שנטלה אקסטזי בעת שצילמה את קלטת הסקס שהפכה אותה למפורסמת לפני כעשור. לפחות בן הזוג שלה לא תועד בוגד בה ממש רגע לפני שנכנסה לחדר הלידה, כמו שקרה השנה לאחותה קלואי קרדשיאן עם טריסטן תומפסון!

בין לבין, היו אלה קארדי בי וניקי מינאז' שהסתכסכו בפומבי - מה שהגיע לשיא בתקרית שבה הראפרית ב' השליכה את הנעל שלה על ראפרית א', ואנג'לינה ג'ולי את בראד פיט שאמנם פרודים כבר המון זמן, אבל מצליחים לטנף זה על זו בכל הזדמנות והשנה גם גררו את ששת ילדיהם ללב הסכסוך הזוגי. מדהים, אבל כעת אתם צריכים לבחור את השערורייה האחת והיחידה שהכי זיעזעה אתכם. קדימה, לפני ש-2019 תגיע.

דיווה, מישהו?

מריה קארי מחפשת עבודה בדחיפות

לכתבה המלאה
הת'ר לוקליר. GettyImages
מה עובר על הבלונדה? הת'ר לוקליר ביום טוב/GettyImages
ג'סטין ביבר, היילי בולדווין. splash
החתן והכלה, בערך. ג'סטין ביבר והיילי בולדווין/splash
בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי. ספלאש
טרגדיה משפחתית. בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי והילדים/ספלאש
מצעד המחשופים: דמי לובאטו. Frazer Harrison, GettyImages
סבלה ממנת יתר. דמי לובאטו/GettyImages, Frazer Harrison

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully