וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווה, מישהו? מריה קארי מחפשת עבודה בדחיפות

וואלה! סלבס

27.12.2018 / 8:22

כנראה שמדובר בתקופה לא עמוסה במיוחד עבור מריה קארי: צות הניהול של הדיווה הבלתי מעורערת מחפש בימים האחרון אחרי לקוחות עשירים, שמעוניינים לשכור אותה להופעות פרטיות, במחירי רצפה. וואלה! סלבס מתנת חג

ספלאש

אם עוד לא קניתם לאהוביכם חובבי המוזיקה הלועזית מתנה לכבוד חג המולד (לחובבי סנטה קלאוס המקומיים) או השנה האזרחית החדשה (איוונט שכולם חוגגים!), יכול להיות שזהו יום המזל שלכם: מה דעתכם על הופעה פרטית באירוע סופר אקסקלוסיבי שתערכו, כשעל הבמה מופיעה לא אחרת מאשר מריה קארי - זמרת מוכשרת, מכונת להיטים אמריקאית ודיווה שמוכרת למילוני אנשים ברחבי הגלובוס - שמוכנה לבוא להופיע עבורכם, תמורת המחיר המתאים.

או לפחות זה מה שצוות הניהול האישי שלה מציע לעולם כעת, כי אתם יודעים איך זה בתקופת החגים הנוצרית - למרות שהשירים שלה מושמעים בכל מקום (אבל באמת), יש יותר הוצאות מאשר הכנסות כשאת רוכשת במיטב כספך תיק של גוצ'י או מגלשיים של לואי ויטון לבויפרנד הצעיר. כלומר, כל מה שהיא צריכה מסנטה לחג היא עוד עבודה.


רכלו על מריה קארי באינסטוש

מריה קארי. splash
מישהו צריך דיווה במצב טוב? מריה קארי/splash

בעוד שקארי נופשת בימים אלה באתר סקי היוקרתי באספן שבקולורדו, מנהליה מחפשים באדיקות בשבועות האחרונים אחרי לקוחות פוטנציאליים, שאולי רוצים להזמין את הזמרת בת ה-48 לשואו עבור אורחי מסיבה פרטית או אירוע עובדים בתקופה הקרובה - שכנראה דלילה בעבודה עבורה (למרות שרק שחררה אלבום חדש לא מזמן). ההצעה שנשלחת במייל למעושרים כאלה ואחרים, מציגה את הזמרת כ"פנויה כעת להופיע באירועים פרטיים, אחרי שמכרה בקריירה למעלה מ-200 מיליון אלבומים".

עוד נכתב כמה להיטי מקום ראשון יש לה במצעד האמריקאי וש"ההשפעה המתמשכת של מריה היא כבר מעבר לתעשיית המוזיקה, היא כזו שהותירה חותם בל יימחה על העולם כולו". אז למרבה ההפתעה, מצוין בהמלצה להופעה שהיא גם השתתפה לאחרונה בסרט קולנוע עצמאי... כי זה מה שמוכר היום את הקול הגבוה של הדיווה. המחיר? ידוסקס עם המנהלים בפרטי, אבל גמיש מאוד. כך נפלו גיבורות.


כל מה שוואלה! סלבס רוצה לכריסמס הוא ארוחת חג. ועד אחת. ועוד.

עוד באותו נושא

המנהלת לשעבר של מריה קארי תובעת אותה על הטרדה מינית

לכתבה המלאה
מריה קארי. splash
כל מה שאתם לכריסמס.../splash
מריה קארי. GettyImages
זה את מריה על הבמה?/GettyImages
מריה קארי. GettyImages
יאללה, שלפו את פנקסי ההמחאות/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עושה גם אירועים פרטיים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היא תחמם את מיתרים הקול עבורכם!/מערכת וואלה!, צילום מסך
מריה קארי. ספלאש
בקול גדול. וגם כל השאר גדול. מריה קארי/ספלאש
  • עוד באותו נושא:
  • מריה קארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully