וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאהוב את ישראל אוגלבו או אביבית בר זוהר? בחרו

וואלה! סלבס

14.12.2018 / 1:50

אופירה אסייג תצא לדייטים, מייקל לואיס יחפש את האחת ומה לגבי הרווקה, שרית חדד? אחרי ארונוב, למי הכי מגיע למצוא את האהבה שלו על המסך בריאליטי? אתם קובעים

מדינה שלמה עקבה אחרי אנה ארונוב, שיצאה לכמה וכמה דייטים על המסך הקטן - במסגרת ריאליטי שסידר לאחת הרווקות הכי מוכרות בביצת הבידור הישראלית הזדמנות לצאת לדייטים במסגרת ריאליטי שליווה אותה, עד שמצאה את האהבה שעליה קראתם לראשונה בוואלה! סלבס, כמובן.

נרגעתם מכך שהמנענעת תפוסה חזק? הגיע הזמן להתקדם ולהפליג בדמיון, אחרי הגרסה החדשה של תכנית המציאות שתמצא (או שלא) בני זוג פוטנציאלים לרווקה מוכרת, או דווקא רווק מדובר אחר לחלוטין? טוב, מתברר שכולם אוהבים לאהוב.

אופירה אסייג. ניר פקין
ריאליטי מטריאל? אופירה אסייג/ניר פקין
מייקל לואיס. אינסטגראם, צילום מסך
עדין נחשק. מייקל לואיס/צילום מסך, אינסטגראם

רכלו על תכנית השידוכים שלכם באינסטגרם

וואלה! סלבס, חשבה מי הרווקים והרווקות הכי פנויים והכי מתאימים להשתדך במסגרת תכנית תיעודית שכזאת, כאלה שכנראה יהיה קל למצוא חצי שני הולם עבורם - מאביבית בר זוהר (שגברים הם תחביב עבורה), דרך שרית חדד האמא האוהבת, הפרודה אופירה אסייג או מושיק גלאמין שמוסיף מעט גליטר לחיים. רגע, מה דעתכם על שידוף כשר לישראל אוגלבו, או דווקא למייקל לואיס והקוביות שלו, שבטח ישמח למצוא את האחת? למי תתנו את הרייטינג? הצביעו והשפיעו.

עוד באותו נושא

תכירו: זה בן הזוג החדש של אנה ארונוב

לכתבה המלאה
אנה ארונוב לאהוב את אנה. צילום מסך
החלוצה. אנה ארונוב/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully