וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו: זה בן הזוג החדש של אנה ארונוב

18.11.2018 / 12:32

רק אתמול ראיתם את אנה ארונוב יוצאת לעוד דייט במטרה למצוא את האחד והיחיד שלה, אבל מה שאתם לא יודעים שהרבה לפני שהתכנית עלתה לאוויר - אנה כבר מצאה בן זוג. כן, הוא אחד המשתתפים בתכנית. אז מי בר המזל שאוהב את אנה? וואלה! סלבס לבבות

אנה ארונוב. אלירן אביטל
באהבה. אנה ארונוב/אלירן אביטל

עצרו את הכל! אחרי חודשים שבהם מספרים לכם שהרקדנית המוכשרת, אנה ארונוב, מחפשת אחר אהבת אמת - עכשיו וואלה! סלבס שמחה לבשר לכם כי הכוכבת ההורסת סוף סוף מצאה את האחד שלה. אה כן, והרקדנית בת ה-36 הכירה אותו בתכנית הריאליטי המפורסמת שמשודרת בימים אלו על המסך.


בואו לרכל על בן הזוג של אנה באינסטגרם

אייל אלגבי, בן הזוג של אנה ארונוב. פייסבוק, צילום מסך
היוש. אייל אלגבי, החבר החדש של אנה/צילום מסך, פייסבוק

לוואלה! סלבס נודע כי ארונוב, שיצאה ל-16 דייטים במהלך תכנית הריאליטי, מצאה במהלך הצילומים את האחד שהצליח להחסיר לה פעימה בלב - אותו אחד אגב, שכולם ראו שוכב על הספה בביתה ותהו מי הוא איש המסתורין. אז מי החבר החדש של אנה ולמה היא מחביאה אותו?

מי שראה אתמול את הפרק "לאהוב את אנה" בוודאי ידע לזהות: מדובר באייל אלגבי - בחור תל אביבי מעולם הקולינריה, שהיה נשוי בעבר. אותו אלגבי כבש את ליבה של ארונוב כשלקח אותה לשחק באולינג בדייט הראשון.

על פי מקורבים לרקדנית המפורסמת, השניים מאוהבים עד מעל לראש - אבל מסתירים את הזוגיות שלהם על מנת לא להרוס לצופים את המשך הצפייה.

השמועה אומרת ש...

אנה דורשת גבר אמיד מאוד?

לכתבה המלאה
אייל אלגבי, בן הזוג של אנה ארונוב. פייסבוק, צילום מסך
מזהים את החבר הטוב של אנה? החבר פרסם תמונה של חיים פרלמן במטוס הפרטי/צילום מסך, פייסבוק

למרות הניסיונות להסתיר את הזוגיות שלהם, וואלה! סלבס הביאה לכם את ההוכחות לכך שהשניים ביחד: אז מלבד העובדה שחלק מהחברים שלה ארונוב כבר מרכלים על כך שהשניים מאוהבים וכי "אנה ממש בשמיים מהזוגיות", מבט זריז על האינסטגרם שלו (שאגב הפך לפרטי מיד לאחר שידור הפרק אתמול, מוצ"ש) מראה שהשניים בילו ביחד על אותו מטוס פרטי (תמונה שנמחקה מהאינסטגרם של אלגבי ברגע שוואלה! סלבס פנתה לתגובה) כשבמטוס יושב גם לא אחר מאשר החבר הטוב של ארונוב - חיים פרלמן.

אם לא די בכך, השניים העלו, כל אחד בנפרד, תמונות מחופשה באי היווני סנטוריני באותו הזמן בדיוק מבלי כל רמז על כך שהם ביחד. אה כן, גם בלונדון השניים ביקרו בדיוק באותה התקופה, ונכון, גם אז לא פרסמו תמונות יחד - כשכל הטיולים קרו בחודשיים האחרונים. מעניין אם הם ביקרו יחד גם במסעדה של אסף גרניט, בכל מקרה, שיהיה באהבה חמודים.


וואלה! סלבס מרגישה עכשיו כמו אילנה דיין.

אייל אלגבי, בן הזוג של אנה ארונוב. פייסבוק, צילום מסך
אייל ואנה בלונדון באותה תקופה/צילום מסך, פייסבוק
אייל אלגבי, בן הזוג של אנה ארונוב. פייסבוק, צילום מסך
אייל ואנה בסנטוריני. כן, באותם הימים/צילום מסך, פייסבוק
אייל אלגבי, בן הזוג של אנה ארונוב. פייסבוק, צילום מסך
החבר החדש של. אייל אלגבי/צילום מסך, פייסבוק
אנה ארונוב. שוקה כהן
פשוט לאהוב. ארונוב/שוקה כהן
אנה ארונוב. אביב חופי
פאן לה בזוג/אביב חופי
אנה ארונוב. אלירן אביטל,
נשיקות, אנה ארונוב/אלירן אביטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully