וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאדאם אנד מיסייה, שיר אלמליח תשתתף באירוויזיון?

וואלה! סלבס

6.12.2018 / 1:01

מתברר שבין שלל השמות המוכרים שעלו כמועמדים להשתתף בהפקת תחרות הזמר הבינלאומית בישראל, גם זה של הדוגמנית המרגשת - כך שאולי תוכלו לראות את הפנים המוכרות של שיר אלמליח במהלך המשדר. וואלה! סלבס דוז פואה

שיר אלמליח. צילום מסך
מיס ישראל היפה. שיר אלמליח/צילום מסך

הפנים של הלנה מטרויה השיקו אלף ספינות, הלוק של קליאופטרה סייע לה לשלוט בממלכת ענק והחיוך של פרינסס דיאנה שבר לבבות ברחבי העולם - אבל האם פניה של שיר אלמליח ימשכו את תושבי אירופה לישראל? אז זהו, שמתברר שגם בהפקה הישראלית של אירוע אירוויזיון 2019 חשבו על זה, כך שלאחרונה, יצרו קשר עם הדוגמנית ופרזנטורית משרד התיירות, שאולי תשתלב במשדר המדובר.


רכלו על שיר אלמליח באינסטגרם

שיר אלמליח. רפי דלויה
נופי ארצנו היפים. שיר אמליח/רפי דלויה

מלבד השירים, הניקוד ורגעים מרגשים אחרים, שלל שמות של מגישים וכוכבים מקומיים אחרים עלו כאופציות לתפקידי הנחייה שונים. עם זאת, מבלי שאיש יודע, צוות האירוויזיון שיתקיים בחודש מאי הבא בתל אביב, נפגש לאחרונה גם עם הדוגמנית (שהצטלמה בשנים האחרונות גם להפקות אופנתיות ברחבי העולם) ואנשי משרד התיירות הישראלי.

מה בדיוק רצו ששיר תעשה במשדר? שיתוף פעולה של משרד התיירות עם האירוע שעתיד למשוך המון תיירים לאזור, שבמסגרתו אלמליח תצלם עם משתתפי התחרות את סרטוני "תעודות הזהות" האישיים שלהם, ברחבי ארץ הקודש. לפי מקורבים, עוד לא ברור אם שיתוף הפעולה יתממש לכדי צילומים של ממש, אבל עם הוודג' הזה - הכל אפשרי!


במקביל, וואלה! סלבס מרחיקה אנשים עם הפרצוף על הפרצוף שלה.

אריוודרצ'י

שיר אלמליח לא מוכנה לעבוד עם האקס

לכתבה המלאה
קמפיין שיר אלמליח ביקיני בודי טוב לדעת.
הכי אינטרנשיונל. שיר אלמליח מפרסמת את יזראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully