וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק בשמחות: מה האירוע שהכי ריגש אתכם השנה?

וואלה! סלבס

8.9.2018 / 0:46

שנת תשע"ח הייתה מרגשת מאוד עבור תעשיית הבידור בישראל: חתונות, לידות, הפתעות, הצעות נישואים וסרטונים שדלפו, גרמו לכל אלה שאתם מעריצים לחגוג. עכשיו, עזרו לוואלה! סלבס לבחור מה היה הרגע המשמח ביותר בביצה בשנה החולפת

אתם יודעים איך זה בביצת הבידור הישראלית, יום סקנדל, יום פסטיבל בדרך קבע, אבל היו כמה אירועים ושמחות שיזכרו כאלה שעשו את השנה העברית החולפת. מה לא קרה בשנת תשע"ח - היו שהתארסו, כמה גם צעדו לעבר החופה, אחרים קיבלו ילדים חדשים למשפחה, צעדו על שטיחים אדומים, חגגו, הזילו דמעה, רבו בפומבי וסבלו ממבוכה שגרמה לכולם לדבר עליהם, או סתם פרסמו תמונה ששברה את הרשת המקומית בפעם המי יודע כמה. חגיגה.

בכל זאת, וואלה! סלבס יכלה לחשוב על כמה מהחדשות הצהובות הכי מדהימות שפרסמה ב-12 החודשים הקודמים, שהכי הלהיבו אתכם הגולשים - וכעת רוצה שאתם תתלבטו, תחשבו ותבחרו מה המאורע שהכי ריגש אתכם, הגולשים שנהנים מכל הטוב הזה.


רכלו על האירועים שעשו את השנה בביצת הבידור בפייסבוק

סקר אירועי השנה סלבס. מערכת וואלה! NEWS
סקר אירועי השנה סלבס/מערכת וואלה! NEWS

זו יכלה להיות הצעת הנישואים של אלירז שדה לאילנית לוי, האירוסים של גלית גוטמן ליגאל אהובי או דווקא העובדה שאחרי שני ילדים משותפים - ניקול ראידמן סוף סוף מאורסת לבן הזוג האוליגרך צ'רנוי. ייתכן ששמחתם שדודו אהרון סוף סוף התחתן, או בכלל מהעובדה שאביבית בר זוהר, קירבה לבבות בתור זו שחיתנה זוג גייז.

רגע, הייתה גם גל גדות - הישראלית הכי מפורסמת בעולם - שעלתה על במת טקס פרסי האוסקר (או קודש הקודשים של תעשיית הקולנוע הבינלאומית). שרית חדד ילדה בת בכורה, בעוד שהראל סקעת הביא ילד יחד עם בן הזוג ורק עדן בן זקן, נחשפה שלא ברצונה בסרטון עירום שהסעיר את המדינה. אז מה האירוע שהכי הסעיר אתכם, זה הזמן לבחור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully