וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל שהודחה מ"האח הגדול" בקטע של אייל גולן? צפו

אמנון גולדמן

16.8.2018 / 12:43

רגע אחרי שעזבה את הבית המצולם במדינה, מודחת "האח הגדול" מפטפטת על הקשר שלה עם מירב והיחסים עם אביבית בר זוהר - למרות שכל מה שמעניין אתכם הוא מה דניאל גרינברג באמת חושבת על האוהד הגדול שלה, איל גולן. וואלה! סלבס יפה שלו

דניאל גרינברג, האח הגדול/עידו שחם, עריכה: אביב אירגז

קצת יותר משבועיים לפני שיבחר המנצח של העונה המחודשת הראשונה של "האח הגדול", נותרו עוד כמה דיירים לנפות מהבית המצולם ביותר במדינה. אמש (ד'), הייתה זו דניאל גרינברג שיצאה מהדלת, רגע אחרי עוד פיצוץ בין כל הנשים החזקות (והקולניות) של הבית - רק כדי לפטפט עם וואלה! סלבס על הקשר שלה למירב, היחסים עם אביבית ועל מעריץ פרטי אחד, בשם אייל גולן.

"אני לא חושבת שיש מישהו ששמח על זה שהלכתי", הסבירה גרינברג, "יש אנשים שיותר שמחים על אנשים יותר קרובים אליהם שנשארו וזה גם בסדר... אני אדם שנוהג שלא להתערב איפה שהוא לא צריך... אז ברוב המקרים שכן היו אינטריגות בבית והן היו סובבות סביבי, אז כן הייתי נוכחת וכן עמדתי על שלי", הודתה כשנשאלה על הסכסוך הנשי בין אביבית בר זוהר למירב ישראל.


רכלו על ההדחה של דניאל בפייסבוק

דניאל גרינברג, האח הגדול. עידו שחם
אייל גולן? בחור מקסים. דניאל גרינברג/עידו שחם

לטענתה של גרינברג, שהתחברה לצד של מירב, בר זוהר פשוט לא "משדרת על אותו גל" שלה. "לא לקחתי צד, מירב היא חברה טובה שלי ברמת החברות. אני חושבת שאביבית היא בחורה מקסימה", טענה, למרות שגם היא יודעת שכנראה שהמריבה הבאה בבית תהיה גם היא "בין מירב לאביבית, כי משהו שם... כשעניינים לא נפתרים זה תמיד צף בכל סיטואציה".

אבל רגע, מה דעתה על כך שהזמר האהוב, אייל גולן, עודד את מעריציו ברשתו החברתיות להצביע עבורה בפעמים שבהן הייתה מועמדת להדחה - מה שהגביר את התמיכה בה? "האמת היא שזה מגניב, זה מחמיא לי מאוד", סיפרה והסבירה שהשניים לא מכירים באופן אישי.

את חושבת שהיית יכולה להיות איתו בקשר רומנטי?
"לא. אני חושבת שהוא בחור מקסים ויש לו קריירה מהממת, הוא שר מהמם, יש לו שירים יפים והכל, אבל אנחנו יכולים להיות חברים ותו לא".

למה את כבר פוסלת מראש?
"אתה יכול לחסוך את זה... את כל הסיטואציה פה עם השיחה". אוקיי.


וואלה! סלבס לא פוסלת קשר רומנטי עם מיקו מהמכולת. בכל זאת, אספקת שוקו בחינם עד 120.

לא מתאים

הריאיון המביך של דיירת "האח הגדול"

לכתבה המלאה
אייל גולן. ניר פקין
פחות בקטע של אייל? גולן/ניר פקין
האח הגדול. צילום מסך, צילום מסך
לא בקטע של אביבית? עם מירב ב"האח הגדול"/צילום מסך, צילום מסך
דניאל גרינברג, האח הגדול. עידו שחם
מצחיקוש. דניאל גרינברג/עידו שחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully