וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי זרקה עזב את בית "האח הגדול"

וואלה! סלבס

10.8.2018 / 10:11

אלי זרקה, הדייר שכיכב בלא מעט ריבים בבית "האח הגדול", החליט אמש לסיים את השהות שלו בבית בטענה שהוא רוצה להשאיר דברים בצורה חיובית. וואלה! סלבס שלום, תודה וביי

האח הגדול, אלי זרקה. ניר פקין
עזב את בית "האח הגדול". אלי זרקה/ניר פקין

מי היה מאמין שאחרי התקרית האלימה בין אלי זרקה לתומר רוטשילד לפני מספר שבועות בה הודח רוטשילד מהבית בסערה, יגיע הרגע בו זרקה יחליט על דעת עצמו כי אין ברצונו להישאר כדייר מן המניין בבית "האח הגדול" והוא מעוניין לחזור לחיק משפחתו.


אמש (ה'), בשעות הלילה המאוחרות, יצא זרקה מהבית השמור במדינה בטענה שהוא רוצה לסיים את השהות בצורה חיובית וכי הוא צריך לחזור לחייו האמיתיים.


מה אתם אומרים על העזיבה הפתאומית של אלי זרקה? רכלו בפייס

האח הגדול, אלי זרקה. ניר פקין
דאג ללא מעט ריבים בבית. אלי זרקה/ניר פקין

על אף שנדמה שבעונת ה"אח הגדול" המחודשת של רשת ניסו לקיים עונה רגועה יותר, השערוריות לא מפסיקות לזרום מאז שעלתה לאוויר בחודש מאי האחרון. המתמודדים טאי שרקי, תמי מונטג ולירון אופיר עזבו את התכנית מיוזמתם, בעוד שגם עורכת התכנית רוית מנדל פרשה מההפקה שבועות ספורים אחרי תחילת השידור. כעת מצטרף גם זרקה לרשימה הארוכה.

עוד באותו נושא

סימה בכר טוענת: "אביבית שיחקה מלוכלך בבית 'האח הגדול'"

לכתבה המלאה

מהפקת תכנית "האח הגדול" נמסר בתגובה:
אליי זרקה החליט לצאת מבית "האח הגדול". זרקה החליט כי הגיע לנקודה שבה ברצונו לסיים את שהותו באווירה חיובית ולחזור לחייו מחוץ לבית. כל הפרטים על ההחלטה ומה שקרה בבית בעקבותיה ביום שבת ברשת 13".


וואלה! סלבס חשבה שהיא ידעה לעשות קרקסים ואז נתקלה בעונה האחרונה של האח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully