וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מושיקו מ"האח הגדול": "סימה מתלהמת, מירב נגררת, אביבית קסם גדול"

קים וייס

26.7.2018 / 12:26

למרות שלא זכה להמון זמן מסך, מושיקו פסל שהודח אמש מ"האח הגדול" הספיק להכיר את החברים לריאליטי - ומסביר איך ישראל מתנהג, דעתו האמיתית על אביבית ומה לעזאזל קרה בין אלי לתומר. צפו. וואלה! סלבס מדליפה מבפנים

(צילום: עידו שחם, עריכה: אביעד בללי)

אם יש מישהו שכנראה לא שמתם לב שנמצא בבית "האח הגדול" בעונה הנוכחית, הוא מושיקו פסל - תומך הימין הפוליטי הנלהב, שמשום מה השתתק כשהגיא לבית המצולם ביותר במדינה. זה בסדר, אמש (ד') כשהודח מהתחרות, הודה ש"אי אפשר להגיד שאתה לוקח איתך חברי נפש בשבועיים". לדבריו, "זו חלק מהסיבה שבכל מיני ריבים וכו' הרגשתי קצת 'טוב שיריבו על הסלט, שיריבו על הטחינה, שיריבו על עוד כמה שטויות'. אותי זה פחות עניין".

עם זאת, דעה מגובשת על המריבה בין סימה ומירב לאביבית בר זוהר, או הפיצוץ בין אלי לתומר רוטשילד שהודח מהתחרות בגלל אלימות - הוא גיבש בהחלט. למשל, באחד הגברים הבולטים בבית ישראל אוגלבו, "יש קצת ילדותיות מסוימת, של לפתור דברים באמצעים כאלה ואחרים", אומר מושיקו, "אני לא מסתיר את זה, לא אהבתי את הסיפור של להתחיל עם מישהי שיש לה חבר".


רכלו על ההדחה של מושיקו מ"האח הגדול" גם בפייסבוק

מושיקו פסל, האח הגדול. עידו שחם
לא מצא חברי נפש. מושיקו פסל/עידו שחם

אז, המשיך בכך ש"סימה הרבה פעמים מתלהמת מתוך היסטריה, זה נכון, שווה לשמוע את הדברים מבין השורות שהיא אומרת. יש בהם טעם". אביבית, לדבריו, לא חזקה בגלל יופי ונשיות אלא בגלל הקסם שלה, "יכול להיות שאני לא מסכים איתה על כל מיני דברים או על דרך החיים, אבל היא פשוט קסם אחד גדול".

במריבה בין סימה ומירב לאביבית, מה חשבת?
"אביבית לא הייתה צריכה להגיד לסימה את הדבר הזה, ש'יש לי עליך קלף', זה לא היה בסדר. מצד שני סימה התחילה איתה בכל מיני דברים שהם גם לא משהו - והיא פשוט גררה את מירב למריבה הזאת".

היציאה השבוע של תומר רוטשילד מהבית, לא הרשימה אותו במיוחד. "עם כל זה שתומר אחלה ותותח והכל סבבה, בכל זאת היה נזק גופני. לא מתאים, לא ראוי וברור שהוא צריך למצוא את עצמו בחוץ.... אני לא חושב שהוא התכוון לפגוע באלי".

"כל מי שיושב בבית, אל תשחקו אותה גיבורים, להיכנס לבית 'האח הגדול' זה לא פשוט. בבית הזה הפוקוס הוא בעיקר על חבר'ה צעירים, שמעניין אותם דברים מסוימים ולא היה פה מקום לקטעים ברומו של עולם, לאן המדינה הזאת הולכת וכו'".


וואלה! סלבס הולכת לאכול עכשיו, מה שהיא עושה בערך 80% מהזמן.

אחרי "האח הגדול"

תומר רוטשילד מנסה להתחמק מהפפראצי

לכתבה המלאה
תומר רוטשילד. צילום מסך
לא מתאים ולא ראוי. תומר רוטשילד/צילום מסך
סימה בכר. אביב חופי
יש בה טעם. סימה בכר/אביב חופי
האח הגדול 2018, מירב ישראל. צילום מסך
נגררת. מירב ישראל/צילום מסך
ישראל אוגלבו, האח הגדול. ניר פקין
יש בו קצת ילדותיות. ישראל אוגלבו/ניר פקין
מושיקו פסל, האח הגדול. עידו שחם
הטלוויזיה עושה לו רע? מושיקו פסל/עידו שחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully