וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מריה בלי אופי, אליאב טהור": בר שהודחה מ"האח הגדול" פותחת פה על הדיירים

אמנון גולדמן

16.7.2018 / 12:31

למרות ששהתה בבית "האח הגדול" רק 11 ימים, למודחת הטרייה יש דעה על כל משתתף בעונה - והיא לא חוששת לשתף אותה. אז מה בר סנדלר חושבת על אביבית בר זוהר או סימה בכר ואיך תתנהג כשתפגוש את האקס, איתי לוי? צפו. וואלה! סלבס דין וחשבון

(צילום: עידו שחם, עריכה: נועה לוי)

בכל עונה של "האח הגדול", נכנסים משתתפים חדשים, דיירים שאמורים להסעיר את ה"וותיקים" ולשנות את הדינמיקה בבית - ולמרבה הצער, בכל פעם הם נשלפים החוצה על ידי הקהל בזה אחר זו. הפעם, הראשונה מתוכם היא בר סנדלר, אחות של זמר מוכר, אקסית של זמר מוכר אפילו יותר, שאחרי 11 ימים של ריאליטי עזבה אמש (א') את התחרות. אבל זה לא אומר שהיא לא יכולה לדבר על החברים שהשאירה בבית המצולם ביותר במדינה.

אז מה החברה לשעבר של הזמר איתי לוי ("תהיה בטוח שאלך ואתן לו חיבוק ענק") תיקח איתה מהחוויה בבית? "מה שרואים מבחוץ - זה לא מה שיש בפנים", סנדלר מספרת, "אולי הייתי משעממת לאנשים, יכול להיות שב-11 יום כאילו, אתה יודע, עוד אין מספיק עניין כדי לראות מה יש בי מעבר לילדה הטובה עם הערכים. זה גם בסדר", היא מודה.

בר סנדלר, האח הגדול. עידו שחם
יש בה מעבר ל"ילדה הטובה". בר סנדלר/עידו שחם

רכלו על ההדחה של בר מ"האח הגדול" בפייסבוק


אבל למרות ששהתה בבית קצת פחות משבועיים ואפילו לא הספיקה להתעצבן על אחד הדיירים האחרים (פחות או יותר) - איך לה בעיה לרכל עם וואלה! סלבס על כמה מהמתמודדים הבולטים על תואר זוכה העונה. למשל ישראל אוגלבו, שסנדלר טוענת ש"יותר חתיך במציאות מאשר שנראה בטלוויזיה".

אביבית בר זוהר, לדבריה "מסייעת, חד משמעית. אמאל'ה, אביבית מהממת", לעומת סימה שעסוקה בעצמה או רועי שלדעתה של סנדלר "רגיש מאוד, אבל הוא מצד שני גם אחלה גבר".

לא מתאים!

הריאיון המביך של דיירת "האח הגדול"

לכתבה המלאה
בר סנדלר, האח הגדול. מיכה לובטון,
חשבה שתגיע לגמר. אז חשבה. בר/מיכה לובטון

בואי נדבר על מריה - סתמית או כוכבת אמיתית?
"אין לה אופי דומיננטי בקטע שסוחף אחריו, היא גם מאוד מבוישת כאילו, מכל סיטואציה, מאוד מתביישת, נורא נסגרת. חוץ מזה שהיא השאירה לי ערימת כלים יום אחד במשימה. הרגשתי אותה שם יופי".

אליאב, אם תהיתם, הוא לדעתה של בר "ילד שאי אפשר לשכוח כי הטוב שיש בו, הווייב שיש בו כיפי, הכל, אין דברים כאלה, הוא ילד טהור", כאשר דניאל שנכנסה איתה בבית היא "אמיתית מאוד. אנשים לא הצליחו לקלוט אותה כמו שהיא". אם את אומרת, חמודה.


וואלה! סלבס אוהבת לרכל יום כן, יום לא. היום כן. וגם מחר. וביום שאחריו.

ישראל אוגלבו, האח הגדול. ניר פקין
חתיך. ישראל אוגלבו/ניר פקין
מריה דומרק, האח הגדול. דייב שחר
מבוישת. מריה דומרק/דייב שחר
אביבית בר זוהר באינסטגרם. אינסטגרם, מערכת וואלה! NEWS
עוזרת. אביבית בר זוהר/מערכת וואלה! NEWS, אינסטגרם
איתי לוי. ניר פקין
חיבוק לאקס המוכר. איתי לוי/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully