וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלואי קרדשיאן מתייחסת לבגידה של החבר לראשונה: "אין לכם מושג מה קורה"

וואלה! סלבס

27.6.2018 / 12:35

כמעט שלושה חודשים אחרי שטריסטן תומפסון נתפס בוגד בקרדשיאן בפומבי - כשעוד הייתה בהריון עם בתו - קלואי סוף סוף מתייחסת לנושא, רק בגלל מצייצת שעצבנה אותה. "נדרשת עבודה עצמית גדולה", סיפרה. וואלה! סלבס שולם לעולם

אתר רשמי

לפני כחודשיים וחצי, נדמה שכל עולמה של קלואי קרדשיאן - אחת האחיות המדוברות ממשפחת הריאילטי-טראש - התהפך, השתנה, עבר טלטלה של ממש: רגע לפני סיום הריון ראשון מהבויפרנד הכדורסלן, טריסטן תומפסון, נחשף שהספורטאי בגד בה כמה פעמים במהלך התקופה שבה היא נשאה ברחם את בתם המשותפת. זה גרם לקלואי להגיע לחדר הלידה מוקדם משחשבה, ולטריסטן להפוך לאיש השנוא באמריקה, לפחות לכמה רגעים.


רכלו על התגובה של קלואי קרדשיאן בפייסבוק

קלואי קרדשיאן. וואלה! מזל טוב
קלואי קרדשיאן וטריסטן תומפסון/וואלה! מזל טוב

עם זאת, התינוקת, טרו תומפסון, נולדה בריאה ומאושרת לפני כמעט שלושה חודשים, אבל האחות קרדשיאן לא עשתה אפילו מהלך אחד בדרך לסיים את הקשר עם החבר הבוגדני שלה. להיפך, היא לא רק מבלה עם אבי התינוקת שלה, כשהם נראים מאוהבים כתמיד, אלא לא התייחסה, דיברה או זרקה רמז לכל הפרשה השערורייתית, שכוללת נבל מרושע מפורסם שמסוגל לבגוד בחברתו ההריונית שמעריצי הריאליטי אוהבים. כלומר, לא דיברה עד ע-כ-שיו.

קלואי קרדשיאן. אתר רשמי
קלואי קרדשיאן/אתר רשמי

מתברר שגם לקלו-קלו נמאס, כי כאשר צייצנית טוויטר אנונימית ומציקה כתבה השבוע שהיא "אוהבת, מעריצה ובעד קלואי קרדשיאן, אבל כל כך מאוכזבת שהיא נשארה עם הפסולת האנושית שנקראת טריסטן. היא מטיפה לנשים להבין עד כמה הן חשובות, להעריך את עצמן ולדעת לשחרר, אבל כשהגיע הזמן לעשות את זה בעצמה, היא התנהגה באופן צבוע".

אז, קלואי החליטה לירות לאוהדת הביקורתית חזרה וצייצה כתגובה ברשת החברתית ש"לא בדיוק... אין לך מושג מה קורה בבית שלנו או על העבודה העצמית הגדולה שנדרשת רק על מנת שנחייה בדו-קיום", השיבה האמא. עוד הוסיפה, ש"אני גאה בכוח שלי, אני מעריכה את דעתך ומקווה שתביעי את אותה דעה בפני כל אחד אחר שעובר מצב כזה".

זו למעשה הפעם הראשונה שמיס קרדשיאן בכלל פותחת פה, שלא לומר מתייחסת לכל מה שעברה באביב האחרון. לדברי הרכלנים בהוליווד, קים קרדשיאן, קריס ג'נר ושאר בני המשפחה עם הישבן ממש נגד הקשר הזה, אבל מבינים שקלואי החליטה להמשיך עם בן הזוג, כך שלא רוצים להרגיז אותה ולא מדברים על הנושא.


וואלה! סלבס לא מתייחסת לשמועות בנוגע לשיער שאולי, ואולי לא, צומח על הכתפיים שלה.

"היא אידיוטית"

קלואי קרדשיאן וטריסטן הבוגד חזרו

לכתבה המלאה
קלואי קרדשיאן. קלואי קרדשיאן, splash
קלו-קלו/splash, קלואי קרדשיאן
טריסטן תומפסון, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
תומפסון/GettyImages
קלואי קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
קלואי קרדשיאן וטריסטן תומפסון/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully