וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילנית לוי על השמועות שנפרדה מאלירז: "קשה להתמודד עם שקרים"

קים וייס I צילום: רפי דלויה

3.6.2018 / 15:00

מעריצי אלירז ואילנית כמעט התעלפו עם פרסום השמועה שהשניים נפרדו? אז זהו, שאילנית לוי צוחקת על כל העניין - ומגלה איך שדה התמודד עם הסערה ומי לדעתה העביר את המידע השגוי בנוגע לחייה האישיים. צפו. וואלה! סלבס תכשיר הבהרה

(צילום: אבי כהן, עריכה: רן צימט)

גם אתם הייתה המומים, נשמטה לכם הלסת וחשבתם שהעולם השתגע כשדיווח כי אילנית לוי ואלירז שדה נפרדו? סביר להניח שכן, אך לשם זה וואלה! סלבס יצאה באותו היום להביא שלום עולמי, ולעדכן כי הכל בסדר בין השניים ושום פרידה לא הייתה פה.

אחרי ששללה את הסיפור בתוקף, הבוקר (א') הגיעה לוי לאירוע יחצ"ני - שם שוחחה עם כתבת וואלה! סלבס בארבע עיניים ושיתפה בתחושות שחוותה אחרי ששמעה על "בעיות" בינה לבן הזוג, מה חשבו הילדים שלה וניסתה לנחש מי "הנשמות הטובות" שמתעסקים בענייניה האישיים.


לעוד רכילות מרגשת:
השמועה אומרת ש... דיקלה קראה לבתה על שמה של רונית אלקבץ ז"ל?

כבר לא בפרונט: ללוסי דובינצ'יק יש עבודה חדשה

מה אתם אומרים על התגובה של אילנית? רכלו בפייס

אילנית לוי. רפי דלויה
נותנת הסבר מפורט. אילנית לוי/רפי דלויה

"עליי עברו ימים שקטים, על המשפחה שלי והחברים שלי - פחות", הבהירה לוי, "זה תמיד פחות פוגע בך ויותר בקרובים שלך, אלה שמכירים את העסק אבל פחות חסינים". לשאלה איך בכלל החלה חרושת השמועות, ענתה אילנית ש"מישהו זרק משהו כנראה, כי חשב משהו, ואחד אומר לשני, אחד אומר לשני, אגדות אורבניות כאלה - וזה מתפוצץ... הרגעתי את כל החבר'ה באותו היום".

לוי, שלא נוהגת להתרועע באירועים יחצ"ניים - ניסתה כמה מוצרי איפור וטיפוח בהשקת "Top Beauty avenue" של סופר-פארם וקניוני עזריאלי, אבל גם פטפטה על החיים עם אהובה, מר שדה. "אנשים רואים איך אלירז עסוק והיו כמה ימים שהוא לא ישן בבית... אני מנסה למצוא סיבות נחמדות שלא לכעוס על העולם. אני תמיד מיפה לי את המציאות, זה הטיפול האישי שלי. אז אני באמת חושב שמישהו ראה והסיק ואמר לחבר ועוד חבר ועוד חבר וזה מה שקורה. אז חבר'ה אם זה עושה לך טוב, סבבה, אבל לאמא שלי זה עושה פחות טוב", הבהירה.

"אני יודעת מי הם חברי תודה לאל, עם הדלפות אין לי בעיה להתמודד, עם שקרים זה יותר קשה - כי כל אחד ברחוב יכול להמציא עליך", פירטה לוי. "אז אני בטוחה שאלה אנשים עם אינטרס, לא יודעת מי הם, אבל או שיש להם כל אינטרס בעולם, או שיש אינטרס למכור אייטם ולגבות את המחיר אחר כך... אם אכנס לזה אני אשתגע!"

עוד באותו נושא

מיקי בוגנים מראיין את אילנית לוי: "אני מוכנה לעוד ילד"

לכתבה המלאה
אילנית לוי, אלירז שדה. עודד קרני,
הכי ביחד שיש/עודד קרני

אז, הסבירה אילנית שבעוד שהילדים לקחו את הדיווחים הכוזבים בהבנה - אלירז נהנה קצת פחות. "אני תמיד מצחקקת על הכל, הוא פחות, אבל הוא חי איתי ואין לו ברירה אלא בסופו של דבר לצחקק... הוא יותר חרד, אולי כי הוא גבר, אבל אני מרגיעה אותו".

אנחנו יכולים לצפות לטבעת אירוסים?
"יאין לי בעיה לקבל טבעת, אני תמיד רוצה לקבל טבעת, בלי טקס, זה לא משנה. בעזרת השם יהיה, אבל עוד לא יודעת מתי, לא קבענו, לא תאריך, לא הצענו, גם תנו לנו רגע - רק נפרדנו, תמציאו שנתחתן עוד כמה שבועות!", אמרה בהומור.

קארן דונסקי, נטלי דדון. רפי דלויה
קיס קיס. קארן ונטלי/רפי דלויה

בין המבלות באירוע הביוטי, אם תהיתם, היו גם נטלי דדון, יוליה פלוטקין, לירן כוהנר ההריונית, נועם פרוסט, שלי גפני על תקן המאפרת וגם ה"איט גירל" עדן פינס - מי שלא מוכנה להודות בכך שהיא הפלוס אחת של עומר אדם.


וואלה! סלבס לא מאשרת ולא מכחישה שסיימה אמש את כל הגלידה בבית. זה הכל.

נטלי דדון. רפי דלויה
נא להתאים את הליפסטיק לשמלה. נטלי דדון/רפי דלויה
יוליה פלוטקין, עדן פינס. רפי דלויה
מגניבות פלוס. יוליה פלוטקין ועדן פינס/רפי דלויה
יוליה פלוטקין, לירן כוהנר. רפי דלויה
בודקות את הציפורניים או את הבטן?/רפי דלויה
יוליה פלוטקין, לירן כוהנר. רפי דלויה
חיבוקי. כוהנר ופלוטקין/רפי דלויה
נועם פרוסט. רפי דלויה
גורג'סית. נועם פרוסט/רפי דלויה
ילנה ראלף. רפי דלויה
אחלה דרס. ילנה ראלף/רפי דלויה
אילנית לוי. רפי דלויה
מפגן יופי. לוי והחברות/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully