וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך אלירז שדה חגג לאילנית לוי יום הולדת?

9.7.2017 / 11:37

עוגה גדולה? ארוחה במסעדה או אולי מסיבת הפתעה? ממש לא, כי כשאילנית לוי חוגגת 35 שנות בלונד ויופי - החבר האוהב, אלירז שדה, מרים הפקה רצינית שכוללת סוף שבוע מפנק עם כל החברים והילדים. וואלה! סלבס מרימה לה מסיבה

צילום מסך

גיל 35 הוא ללא ספק גיל מיוחד שמצריך חגיגות מטורפות, כך שאם החבר שלכן מתכנן לכן ארוחה במסעדה או איזה דייט רומנטי מהסוג שיגרום לכם להירדם באמצע, זה הזמן להפנות אותו לאייטם הבא, בכל זאת - מי לא רוצה לחגוג יום הולדת של מלכות כמו אילנית לוי?


רוצים עוד רכילות?
דירה להשכרה: הרכישה היוקרתית של אלון ששון
מזל טוב! עומרי כספי אב לבת ראשונה

מה דעתכם על החגיגות? רכלו לנו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיהיה במזל! אילנית לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז במקום לקחת אותה לסוף שבוע רומנטי בצפון, בדרום או סתם באי יווני שאף אחד לא שמע עליו, החליט החבר האוהב אלירז שדה, לפנק את החברה שלו בסוף שבוע מהסרטים, כזה שכולל את החברים הכי טובים שלה פלוס הילדים שלה פלוס מתנפחים פלוס מלא אלכוהול ודברים טעימים - ברור שהם תיעדו הכל בשביל שתהיה לכם סיבה להתפוצץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אילנית לוי. צילום מסך
מתוקים! אלירז שדה ואילנית/צילום מסך

בסוף השבוע האחרון, ארזו לוי את שדה את הילדים, כמה בגדי ים ועוד שלל דברים טובים, העמיסו את החברים הטובים מאיה בצלאל ובעלה רועי עסיס ומושיק גלאמין פלוס בן הזוג ג'קי והרחיקו עד לצפון - שם שכרו וילה מפוארת פלאס בריכה מפנקת ופצחו בחגיגות מטורפות לציון יום הולדתה של מלכת היופי הנצחית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תרימו! מאיה, אילנית והילדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

גלאמין, שרגיל לשמש על תקן המנחה, הסריט סרטון וידאו בו הוא מסביר לצופיו בפייסבוק היכן הוא נמצא ומה מתרחש בווילה, אלא שאז - מר שדה היקר לקח ממנו את מכשיר הסלולר והמשיך את הסיור המודרך בבית תוך שהוא מנסה לחקות את קולו והתנהגותו של האיש שמשפץ לכם את הבית. בקיצור, היה שמח במיוחד. ולא, לא הייתה הצעת נישואים, למקרה שתהיתם.


את יום ההולדת ה-35 שלה תחגוג בחברת הפוחלצים שהיא גנבה לאניטה פללי.

אילנית לוי. רפי דלויה
זוג מושלם! אילנית ואלירז/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully