וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע ברזילי מודה לכולם, אז למה הגולשים התעצבנו?

15.5.2018 / 15:49

שלושה ימים אחרי הזכייה המרטיטה בתחרות האירוויזיון, נטע ברזילי מצאה רגע כדי להודות לכל מי שהביא אותה עד הלום - שחזרה את הקשיים בדרך וזכתה לתגובה אחת שהצליחה להרגיז כמה מעריצים. וואלה! סלבס פיקאצ'ו

צילום מסך

כמעט שלושה ימים חלפו מאז שהוכרז שהשיר הישראלי שנשלח לייצג את ארצנו הקטנטונת בתחרות האירוויזיון - "TOY" של נטע ברזילי - הוא המנצח של התחרות לשנת 2018. היום (ג') בצהריים, הזמרת בת ה-25 מצאה רגע של נחת כדי לפרסם ברשת תמונת תודה לכל אלה שהביאו אותה למעמד המרגש, שייצר סוג-של-סערה ברשת. למה? בגלל אסי עזר, כמובן!

‎"איך לעזאזל מתחילים לכתוב את הפוסט הזה. אני חייבת לפתוח בזה שכנראה איש לא יבין את ‎מה שעברנו כמשלחת לעולם, לא משנה כמה ננסה לספר לכם", פתחה ברזילי את הסיכום החגיגי, "‎עם ישראל אהובי, הניצחון הזה שלכם. תנו לו לחזק אתכם בתקופה הבאה עלינו, אל תשכחו שמחשבה יוצרת מציאות, ואל תפסיקו לשמוח ולהפגין חוסן ואחדות אחד אל השני ואל העולם", הסבירה.


רכלו על ההתרגשות של נטע ברזילי בפייסבוק

"אני חייבת את הניצחון הזה בראש ובראשונה לכל אז הנה הם חברי המשלחת שבלעדיהם לא היינו מצליחים להביא את הניצחון הזה, לא ישנו בלילות ועבדו בצוות כמכונה משומנת קולנית ויצירתית במיוחד, למען מטרה אחת - להביא הרבה כבוד וכיף הביתה. ‎תודה לדורון מדלי וסתיו בגר שכתבו לנו את טוי, וכל מילה נוספת על הדרים טים הזה מיותרת", הסבירה הזוכה הישראלית.

‎בהמשך, מסרה ברזילי עוד תודות למפיק האישי אבשלום אריאל, למנהל נדב גזונדהייט, לצוות הביוטי והרקדניות שלה, ליניב זר המלהק, ליוצרת התכנית טמירה ירדני ולבמאי יואב צפיר. אז מי בכל זאת נפגע כי שכחו אותו? ניחוש אחד!

עוד באותו נושא

הסיבה האמיתית שבגללה גל גדות תמכה בנטע ברזילי

לכתבה המלאה
אירוויזיון 2018 תלבושות ישראל. GettyImages
ותודה להורי שהביאני עד הלום. סברזילי באירוויזיון/GettyImages

ממש דקות ספורות אחרי פרסום התודות ("כפרה עליכם!"), בין מאות הלייקים לפוסט המרגש הייתה גם תגובתו של אחד, אסי עזר, שתהה מדוע לא הוא ולא רותם סלע, שליוו בהתרגשות את המשלחת הישראלית באירוויזון בפורטוגל, זכו להכרת תודה מהגברת הווינרית.

גולשים שונים, כתבו לו בחזרה: "קנאי שנטע תפסה לך את המרכז", "מה אתה נדחף?", אבל גם כאלה שתמכו בו וטענו שעזר "מלך" וכי הוא "צודק". באיזו צד אתם, נטע או עזר? פקה, פקה.


וואלה! סלבס מודה לאמא, שהביאה אותה עד הלום. למחלף עד הלום שבדרום, שם נטשה אותה בדרך לאילת.

תגובות בפוסט של נטע ברזילי. אינסטגרם, צילום מסך
התגובה של עזר על הפוסט של נטע ברזילי/צילום מסך, אינסטגרם
תגובות בפוסט של נטע ברזילי. אינסטגרם, צילום מסך
התגובות למגיב/צילום מסך, אינסטגרם
תגובות בפוסט של נטע ברזילי. אינסטגרם, צילום מסך
צודק? תגובות על הפוסט של נטע ברזילי/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully