וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה האמיתית שבגללה גל גדות תמכה בנטע ברזילי

14.5.2018 / 12:18

אלפי אנשים התרגשו מהמחווה של גל גדות - הצברית הכי מפורסמת על הגלובוס - כשקראה לכל מעריציה בעולם להצביע לשיר הישראלי באירוויזיון. אבל מתברר, שיש מישהי מפורסמת אחרת שאחראית על הג'סטה לנטע ברזילי. וואלה! סלבס אשת פלא

גל גדות מרימה לנטע ברזילי באינסטגרם (צילום מסך)

אם ישבתם מול המסך במוצ"ש האחרון וכססתם ציפורניים במהלך תחרות האירוויזיון - בה כמובן התחרתה הנציגה הישראלית נטע ברזילי עם הלהיט "Toy", אבל לא הבנתם למה אתם שומעים צעקות שמחה מחוץ לחלון, הרבה לפני השלב שבו שמחלקים דוז פואה, הסיבה הייתה, ככל הנראה, החיזוק שקיבלה המשלחת הישראלית מגל גדות. הכי אשת פלא.

ממש לפני שלב ההצבעה הקריטי, וונדר וומן גדות (או הישראלית הכי מפורסמת בעולם שמתחזקת מיליוני מעריצים ברחבי הגלובוס), פרסמה ברשת ציוצים וסרטוני עידוד, ששלחו לא מעט אנשים להצביע לשיר הישראלי. האם זה מה שדחף את הלהיט למקום הראשון והביא את התחרות לארץ הקודש? בכל מקרה, גל ביצעה, אבל לוואלה! סלבס נודע כי מישהו אחר לקח את הקרדיט על המעשה. כלומר, מישהי.


עוד סיפורים נהדרים:
גווינת' פאלטרו מורידה בגדים לכבוד יום האם
נחשו מה עדי הימלבלוי תעשה בחנוכה

רכלו על התמיכה של גל גדות בפייסבוק

אירוויזיון 2018 תלבושות ישראל. GettyImages
זכתה באהבת העולם. נטע ברזילי באירוויזיון/GettyImages

מתברר שרגע לפני שחברי המשלחת הישראלית נחתו הבוקר (ב') בנתב"ג כווינרים, שלל חבריה שמעו גברת אחת מוכרת כשהיא מתפארת בעובדה שהיא זו ששכנעה את וונדר וומן הפופולרית ברשתות החברתיות (20 מיליון עוקבי אינסטגרם, כמעט שני מיליון בטוויטר) לפרסם ציוצי תמיכה בשיר הישראלי. נו, ברור שמדובר בחברתה הטובה של וונדר וומן, רותם סלע, מי שהנחתה את הריאליטי בו נבחרה הנציגה הישראלית לאירוויזיון ובילתה עם המשלחת בליסבון.

גל גדות, רותם סלע. אינסטגרם, צילום מסך
מי אמרה למי? רותם סלע עם גל גדות/צילום מסך, אינסטגרם

מתברר שבתור BFF של כוכבת בינלאומית, סלע לא רק מככבת לצדה בתמונות אינסטוש, אלא גם מסייעת לה לקבל החלטות שמשפיעות על המורל הלאומי. סלע, שבילתה עם אסי עזר ושאר אנשי ההפקה במתחם התחרות שהביאה את האירוויזיון לירושלים - גילתה בימים האחרונים שהיא זו שהנחתה את גדות מתי לפרסם את ציוצי התמיכה, הפצירה בה לפרסם קטע מהשיר בסטורי, עדכנה אותה במה שקורה במקום והתרגשה לגלות שהחברה המגה-מפורסמת עודדה את ההצבעה לשיר "Toy" בדיוק לפי התכנון, דקות לפני פתיחת קווי ההצבעה.

בסוכנות ADD המייצגת את גדות וסלע, בחרו שלא להגיב לדברים.


וואלה! סלבס שכנעה את החתול שלה להשאיר לה קצת מהאוכל שלו, שיהיה לה מה לנשנש בשעות הקטנות של הלילה.

עוד באותו נושא

נטע זכתה, נחשו מי הכוכב שקפץ לבריכה בכיכר?

לכתבה המלאה
נטע ברזילי, אירוויזיון 2018. AP
מה זה משנה, היא וונדר וומן ברזילי/AP
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצד שני, גדות היא וונדר וומן המקורית?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully