וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריה דומרק מ"האח הגדול": "מספיק לשפוט אותי לפי הגוף שלי"

קים וייס

14.5.2018 / 0:10

רגע לפני שנכנסה לבית הכי מצולם במדינה, כוכבת הרשת והפצצה בלונדינית מדברת על האפשרות שתנהל רומן ב"האח הגדול", על הילדות בלי אביה וההצעה המגונה שקיבלה מכוכב מפורסם. מריה דומרק בלי פילטרים, צפו. וואלה! סלבס מיליונרית

מריה דומרק, רגע לפני שנכנסה לבית "האח הגדול" (צילום: ניב אהרונסון, קובי אליהו)

נדמה שמאז תחילת העונה המחודשת של "האח הגדול" לפני קצת יותר משבוע - כולם מדברים בעיקר על דיירת נהדרת אחת: מריה דומרק. כוכבת הרשת בת ה-20, שמדגמנת למרות שהיא "לא מנסה להיות דוגמנית", משווקת בגדי ים וממש לא מחפשת אהבה על המסך, מצליחה להפנט לא רק את גברברי העונה הנוכחית של הריאליטי, אלא גם את הנשים שמתאהבות ברעננות שהיא מביאה ל מסך.

רגע לפני שצעדה לתוך הבית המצולם ביותר בישראל, גילתה בראיון אישי וחשוף לוואלה! סלבס שהיא "נכנסת על תקן הבלונדינית, תמיד תצריך כזאת בעונה", היא אומרת בחצי צחוק, "אני מניחה שאהיה מעבר, אני לא בדיוק הטייפקאסט. אני כבר מוכרת, אני רוצה שיכירו אותי באופן אישי יותר, זאת הולכת להיות חוויה".


עוד רכילות מסקרנת:
הסוד הכמוס של ישראל אוגלבו מ"האח הגדול" נחשף
נעים להכיר: הגבר שיסובב את כולן ב"האח הגדול"

רכלו על העונה החדשה של "האח הגדול" גם בפייסבוק

מריה דומרק, האח הגדול. דייב שחר
"העוקבים ירגישו סיבה להגן עליי". מריה דומרק/דייב שחר

לדבריה של מיס דומרק, שמתחזקת פרופיל אינסטגרם עם מיליון (!) עוקבים, היא צופה שבתחרות תתחבר יותר לגברים שסביבה. "יש לי חברים שהם גברים בדרך כלל. עוד לפני שהייתי דוגמנית או יפה, תמיד היה לי קטע שבנות לא אהבו אותי", הסבירה. "עברתי מבת ים לקריית אונו בכיתה ו', אנשים קיבלו אותי - אבל הגעתי ממקום של להסתיר את מי שאני. שיניתי את השם שלי, הסתרתי את הזהות שלי כרוסייה. זה פשוט לחיות בפחד", שיתפה.

אז איך מגיעים למצב שלמעלה ממיליון אנשים מתעניינים בך - עוד לפני "האח הגדול"? מריה מסבירה שהעוקבים הגיעו דווקא בזכות צה"ל - "פרסמתי תמונות שלי מדגמנת, בהמשך העליתי תמונות במדים שהפכו לוויראליות בכל העולם. מאז השאר היסטוריה", הבהירה. "אני חושבת שאנשים שכבר עוקבים אחרי שנים, יתחברו אליי יותר, הם מרגישים שהם קצת מכירים אותי - הם ירגישו סיבה להגן עליי ויצביעו לי".

הפיגורה, היא טבעית או כתוצאה מאכילה קפדנית? הכל, לדבריה של דומרק, תלוי ב"גנטיקה... באם ושואלים אותי איך אני כזאת רזה. אנחנו בשנת 2018 אולי אפשר להפסיק לשפוט אנשים לפי מידות הגוף שלהם?". צודקת.

נא להמר בהתאם

מי יהיה המנצח של "האח הגדול" השנה?

לכתבה המלאה
מריה דומרק, האח הגדול. ניר פקין
כבר לא פוחדת. דומרק בכניסה לבית "האח הגדול"/ניר פקין

"יש לי הרבה חשבונות של כוכבי רשת מהעולם שעוקבים אחרי. קרה לי שמישהו מאוד, מאוד, מאוד מפורסם דיבר איתי ואשתו בדיוק נכנסה להריון שני. הפסקתי לדבר איתו", דומרק חושפת מבלי לפרט על ההצעה המגונה עוד פרטים. עם זאת, עם בן הזוג שלה בועז יוסף היא מנהלת מערכת יחסים כבר שבע שנים - מאז שהיו ממש צעירים. "אם היה צריך לקרות רומן בבית, זה כבר היה קורה בשלב הזה (של מערכת היחסים שלהם, ק.ו.). אני עובדת כדוגמנית כבר הרבה שנים ומכירה המון דוגמנים ואנשים עשירים. אז זה לא קרה ולא יקרה", היא אומרת בנחרצות.

בעוד שאת חידוש הקשר עם האב שנטש אותה היא פוסלת ("אני לא רואה איך זה יכול לקרות, אני לא יודעת איפה הוא מסתובב וגר, זה לא ריאליטי"), אמה שגידלה אותה לבדה מאז שנולדה - מעורבת מאוד בחייה של הבייבי מריה. "אמא שלי ידעה על זה יומיים לפני, היא ניסתה לתמוך אבל שאלה 'מה תעשי אם תבכי כל היום, איך תתמודדי עם אנשים רעים?'. הזהרתי אותה שאין ברירה, מגיעים למצבים שחושפים, זו סיטואציה מאוד שונה מהחיים האמיתיים", אמרה, "אני לא יכולה להיות מאופקת כל הזמן. מקווה שהיא תבין".


וואלה! סלבס רוצה מוח כמו של מריה, כי גוף כבר יש לה... ממש כמו מערבל בטון.

מריה דומרק, האח הגדול. דייב שחר
רומן? רק עם החבר הצמוד/דייב שחר
מריה דומרק. אתר רשמי
לא יכולה להיות מאופקת כל הזמן. מריה דומרק/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully