וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נא להמר בהתאם: מי יהיה המנצח של "האח הגדול" השנה?

וואלה! סלבס

12.5.2018 / 7:03

לפני שבוע בדיוק נפתחו הדלתות במקום הכי מצולם במדינה ו-17 טיפוסים הפכו למתמודדי "האח הגדול" מן המניין. אחרי שהספקתם לבחון את הדיירים, הגיע הזמן להצביע עם וואלה! סלבס - מי אתם חושבים שיצא אחרון מהבית? בחרו

לירון ויצמן, עפר שכטר ואסי ישראלוף, בפתיחת "האח הגדול" 2018 (צילום: ניר פקין)

אחת התכניות שהישראלים הכי אוהבים בשנים האחרונות - "האח הגדול" - אולי חזרה בסוף השבוע שעבר למסך בגרסה מחודשת, אבל נדמה ששום דבר לא השתנה בעולם הריאליטי. כי עוד עונה, מובילה לעוד הרבה דרמה, חיכוכים, אהבה ורגעי משמחים, בחסות לא פחות מ-17 הנבחרים שמתפקדים כבר כמה ימים כדיירי הבית.

האח הגדול לירון ויצמן אסי ישראלוף עפר שכטר רשת. יריב פיין וגיא כושי,
הם כבר מנצחים. עפר שכטר, אסי ישראלוף ולירון ויצמן/יריב פיין וגיא כושי

רכלו על משתתפי "האח הגדול" בפייסבוק

לירון ויצמן, עפר שכטר ואסי ישראלוף הם המנחים שבחוץ, אבל בין כתלי הבית המצולם ביותר במדינה? תוהו ובוהו של כמה וכמה טיפוסים שונים: מחובש הכיפה, דרך היפה והמלאה או מנקת הבתים העליזה, החשפן המסוקס, אושיית האינסטוש ועד לאסיר לשעבר. אל מי מהם הכי התחברתם הוא כבר עניין של טעם.

אחרי כמה ימים שבהם יכולתם לבחון את דיירי בית "האח הגדול" על המסך, וואלה! סלבס רוצה שתיקחו הימור ותקבעו כבר עכשיו, כמובן, מי הזוכה שלכם בעונה הקרובה של הריאליטי. הם זו תהייה המנכ"לית הצעירה, מפיק האירועים הצוהל, מלכת היופי לנשואות או בכלל הערבייה שחותרת לדו-קיום? מי יודע, אולי תנבאו את זהות מנצח הריאליטי הבא.

עוד באותו נושא

"האח הגדול" 2018: הכירו את הדיירים

לכתבה המלאה
האח האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully