וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר עצוב: רינת גבאי ובעלה נפרדים

3.5.2018 / 12:38

הזמרת-שחקנית רינת גבאי ובעלה, המפיק דורון מור, שחשפו את חייהם האישיים על המסך במסגרת ריאליטי - החליטו לאחרונה על התנתקות מקצועית מוחלטת. במקביל, השמועות מצביעות גם על פרידה זוגית. וואלה! סלבס ממחטה

ראובן קסטרו

בסתיו שעבר, גם מי שלא הכיר את השם רינת גבאי - כנראה נחשף לזמרת/ שחקנית/ כוכבת ילדים כאשר הופיעה במסגרת סדרת הדוקו-ריאליטי "מחוברים", אשר תיעדה את חייה האישיים לצד בעלה, מפיק ההצגות ומנהלה האישי, דורון מור.

על המסך, נראה היה שהשניים לא חולקים את אותן דעות בכל הנוגע לקריירה של מלכת הילדים, כך שבמהלך העונה הם רבו, התווכחו רבות והיו קרובים לפרידה מספר פעמים, אך מתברר שכעת, כשהם חיים בלי המצלמה שתתעד - הפרדת הכוחות הפכה למציאות שלהם. לוואלה! סלבס נודע כי השניים לא רק שלא עובדים יחד והתנתקו מבחינה מקצועית, אלא שגבאי ומור אף קרובים לפרידה גם בחיים האישיים.


רכלו על הפרידה של רינת גבאי ובעלה בפייסבוק

רינת גבאי. ניר פקין
לא עובדים יחד. רינת גבאי ודורון מור/ניר פקין

גבאי (44) ומור, יחד כבר 23 שנים, במהלכן הספיקו השניים לא רק להתחתן אלא גם להביא לעולם שלוש בנות משותפות, הכל תוך כדי שרינת הפכה לכוכבת גדולה לבני הגיל הרך, וכיכבה בשלל מופעים בהפקתו של בעלה. עם זאת, לאחרונה התגלו בין השניים קשיים שלא ניתנו לגישור, כך שכעת הוא כבר לא משמש כמנהל האישי שלה ואף מפיק מופע חדש לחנוכה - שבו גבאי לא תשתתף.

מאז שתיעדה את עצמה לריאליטי, גבאי פעלה ועבדה על מנת להגשים את שאיפתה להשתלב בעולם הבידור למבוגרים ואף שחררה השבוע שיר אישי חדש - בשם "בן יהודה" - שכתבה והלחינה בעצמה. הכל, אם תהיתם, תחת ניהול חדש והפקה שאינה קשורה כלל לבן הזוג שלה ב-20 השנים האחרונות.

רינת מודה:

"ארבע שנים אני מנסה להביא ילדים"

לכתבה המלאה
רינת גבאי. רפי דלויה
בקרוב על מדרגות הרבנות? גבאי ומור/רפי דלויה

מקורבים לזמרת, מרכלים שהיא מתרכזת בעבודה שלה, אך במקביל עושה מאמצים לשקם את הקשר הזוגי עם מור, שעשוי להגיע בקרוב למצב של פרידה אישית כואבת. "יש כבר הסכם גירושים", סיפר מקורב לשניים, "אבל הם לא ממהרים לחתום עליו ועדיין מנסים לגשר על הפערים. עם זאת", הוסיף המקורב, "איש לא יופתע אם הפרידה המקצועית תביא את השניים גם לרבנות, לפרידה רשמית", סיפרו לוואלה! סלבס.

משה זיו, הדובר של גבאי, בתגובה: "איני עוסק בחייהם האישיים של לקוחותי".


וואלה! סלבס נפרדה לאחרונה מכל החולצות במידת לארג', שכבר שנים לא עולות עליה. דמעה.

רינת גבאי. אביב חופי, ניר פקין
פועלת סולו. רינת גבאי/ניר פקין, אביב חופי
  • עוד באותו נושא:
  • רינת גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully