וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן מגלה: מה קורה בחדר ההלבשה של הכדורגלנים המפורסמים?

קים וייס

30.4.2018 / 14:04

רגע אחרי שבעטו בכדור מול רונאלדיניו, אחד הספורטאים הידועים בהיסטוריה - כמה חובבי מגרש כמו אייל גולן, ישראל אטיאס ואנחל בונני התלהבו מול המצלמה מהכדורגלן הנערץ וגילו מה לעזאזל קורה במלתחות? וואלה! סלבס גרביים

(צילום: עידו שחם, עריכה: אביב אירגז)

יש כאלה שהחלום שלהם הוא לעמוד ולשיר על אותה הבמה יחד עם אייל גולן. אחדים רוצים להופיע על המסך עם השחקן ישראל אטיאס, לעשות פוזות מול אנחל בונני או לנסות להצחיק מול המיקרופון כמו ה"מה קשור" אסי ישראלוף, אבל הגברברים מפורסמים? מתברר שאחד החלומות שלהם היה לשחק על מגרש הכדורגל מול הכדורגלן רונאלדיניו הברזילאי, אחד הכדורגלנים מפורסמים והמצליחים ביותר בעולם.


רכלו על הכדורגלנים המפורסמים בפייסבוק

אייל גולן משחק נגד רונאלדיניו. אלוני מור,
חולה על כדורגל. אייל גולן/אלוני מור

בשבוע שעבר, התברר שאפילו אצל הסלבס חלומות מתגשמים - כיוון שכמה מחובבי הכדורגל המפורסמים בארץ הוזמנו לשחק נגד הסופרסטאר הספורטיבי בהיכל שלמה שבתל אביב. בין אקי אבני, עמוס תמם למריאנו אידלמן שעשו מתיחות רגע לפני שיצאו לדשא, וואלה! סלבס תפסה את הכוכבים כדי לבדוק איתם איך זה מרגיש לך לשחק באותו המגרש עם אחד מהכדורגלנים המפורסמים בעולם.

"הסברתי לבן שלי, הוא אמר לי 'למה אני כל כך מתרגש'... האדם הזה הוא אליל, הוא אגדה", הסביר ישראלוף, "איך שהוא ביקש ממני אישית ש'חשוב לי שתבוא לשחק נגדי' אמרתי לו עוזב הכל ובא!". גולן, אמר שעבורו רונאלדיניו הוא "אגדת כדורגל, אחד השחקנים הכי טובים שהיו, זה מרגש מאוד", או כמו שהשחקן ישראל אטיאס סיכם: "כמה אני מתרגש מאחד עד 10? 11!".

אייל גולן משחק נגד רונאלדיניו. אלוני מור,
תמונה עם אליל. הכוכבים עם רונאלדיניו/אלוני מור

אז עד כמה המפורסמים שחולים על כדורגל ישמחו לכבוש שער נגד הכוכב מברזיל? "בואי נוריד את ה'אם', אני חייב לתת גול. מקווה מאוד!", הסביר גולן. אידלמן הוסיף ש"אני אחפש את הילד ואבא שלי ביציע, אנסה לקפוץ. אבל עד שאגיע לשער...", צחק.

אחר כך, גילו שלמרות שהמון אנשים מבקשים מהם צילום סלפי משותף, אין להם שום בעיה לעשות אותו הדבר עם הכוכב האתלטי. מריאנו הסביר שיעשה לו "אורן חזן" לתמונה צמודה, בעוד שאייל הבהיר ש"אני פחות, אבל הילד שלי כן".

עם זאת, שאלת השאלות היא כנראה - מה הולך שם במלתחות של הבנים, רגע אחרי המשחק? "מעניין שאת כל הבחורות מעניין לדעת מה קורה בחדר ההלבשה של הגברים, נכון?", צחק גולן, "אבל כן, מזיעים, מיוזעים, מתקלחים, הולכים הביתה. זהו". ג'ובאני רוסו הולך הביתה לאשתו ורק ישראלוף הודה שהוא לא בלופ, כי "אני מתקלח בבית כן".


בכל פעם שמדברים איתה על כדורגל, וואלה! סלבס תוקעת עוד לאפה, לא גול!

אאוץ'

אייל גולן נפצע במשחק כדורגל

לכתבה המלאה
אייל גולן משחק נגד רונאלדיניו. אלוני מור,
חיבוק בין כוכב מגרש לכוכב זמר/אלוני מור
מריאנו אידלמן. ברני ארדוב
פיס אנד לאב. מריאנו אידלמן/ברני ארדוב
אייל גולן משחק נגד רונאלדיניו. אלוני מור,
מי מנסה להבקיע שער?/אלוני מור
אייל גולן משחק נגד רונאלדיניו. אלוני מור,
שימו לב למתפרצת של אסי ישראלוף/אלוני מור
אייל גולן משחק נגד רונאלדיניו. אלוני מור,
מיוזעים וכו'. גולן/אלוני מור
רונאלדיניו, משחק חגיגי בהיכל שלמה, לצד אקי אבני. ברני ארדוב
יש כבוד. רונאלדיניו עם אקי אבני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully