וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אאוץ': אייל גולן נפצע במשחק כדורגל

וואלה! סלבס

11.11.2012 / 0:23

הזמר האהוב עשה לאחרונה קאמבק למגרש הכדורגל כשהצטרף לנבחרת השחקנים של בית"ר כפר סבא, אבל המשחק האחרון שלו לא הסתיים בשער אלא בתקלה לא נעימה. וואלה! סלבס גליצ'ית

אחרי שמילא את קיסריה ומשך את הצופים למסך הטלוויזיה בתוכנית הכישרונות בהגשתו, אייל גולן הגשים לפני קצת יותר משבועיים חלום נושן - כשחזר למגרש הכדורגל כשחקן מן המניין. הזמר הצטרף לנבחרת של בית"ר כפר סבא, במשחק בכורה במדים צהובים, שהלהיב אפילו את וואלה! סלבס.

אייל גולן. שלומי גבאי
עדיין חולה על כדורגל? אייל גולן משחק/שלומי גבאי

אבל מה, שחקני ענק כמו מסי או רונאלדו עדיין יכולים לנשום לרווחה, כיוון שמתברר שגולן עדיין לא משופשף מספיק כדי להתמודד מולם. למה? בגלל שבמהלך משחק פשוט בשבוע שעבר, הוא נפצע ונפגע באורח קל מאוד כשהיה על המגרש. אלה מכם שהחסירו פעימה לרגע מוזמנים לנשום לרווחה, לזמר וכל חלקי גופו שלום, הוא אפילו כבר לא סובל מכאבים.

הסיבה לגליץ', לפי דובריו של הזמר הלאומי, היא חזרתו של גולן למגרש אחרי שנים רבות שלא שיחק. כן, גם הוא קצת חלוד. "מדובר בפציעה כללית. הכושר הגופני של אייל נבנה בהדרגה, ורק טבעי שבמהלך הדרך תהיינה פציעות קלות. אייל בריא ושלם וימשיך לשחק העונה", הסבירו. כל עוד רוסלנה תמשיך להגיע ולעודד אותו מהיציע, וואלה! סלבס רגועה.


למרות הפציעה, גולן הוא לא מסוג האנשים שישבו בבית ויבכו, ואתמול הוא כבר פתח את סיבוב הופעות החורף שלו בהאנגר 11. בין המוזמנים אפשר היה למצוא את האישה והפאן לאה שנירר, חיים רביבו והחבר הטוב לירון בסיס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
עובד כרגיל./מערכת וואלה, צילום מסך

וואלה! סלבס ניסתה לרוץ על מגרש הכדורגל, אבל אז השתטחה והתמלאה בבוץ ירקרק. זה דווקא החמיא לה לעור הפנים.


צפו בביצועים של אייל גולן על המגרש

אייל גולן: "אני הכי רגזן שיש"

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully