וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בום! אחותה של ביונסה מפילה אותה על הבמה

וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

23.4.2018 / 12:10

מי ידע שהופעה (שנייה!) של ביונסה בפסטיבל המוזיקה המדובר בעולם, תסתיים בעוד תקרית עם אחותה הבועטת - סולאנג' נואלס? אתם צריכים לראות מה שקרה כשהקטנה התנפלה על הגדולה. וואלה! סלבס להוריד ידיים

בווידאו: סולאנג' נואלס דוחפת את ביונסה על הבמה בפסטיבל קואצ'לה (יוטיוב)

בשבוע שעבר, חובבי מוזיקה ברחבי העולם השתגעו אחרי שדיווה בשם ביונסה עלתה על הבמה של פסטיבל המוזיקה קואצ'לה - להופעת קאמבק מדוברת, מרגשת ומלאת הפתעות, שסימנה את החזרה שלה לשואו ביז אחרי לידת התאומים שלה בקיץ שעבר. ככה זה כשאת מאחדת את הלהקה שדרכה נחשפת לעולם, מוסיפה גם את בעלך הבוגדני וכמעט חולצת שד בזמן שאת שרה בקול גדול.

בעוד שקווין בי שברה את הרשת עם ההופעה הראשונה שלה באירוע, מתברר שהפעם השנייה שבה עלתה על הבמה, ביום שבת האחרון, עברה בצורה קצת פחות חלקה. האשמה: אחותה הקטנה והמזמרת, סולאנג' נואלס, ההיא שאוהבת את בי מספיק עדי כדי שניסתה לחסל את בעלה של הדיווה, ג'יי זי, בתקרית המעלית הידועה לשמצה מ-2014. כעת נדמה שהיא מנסה לחסל גם את אחותה הגדולה, בטעות, ברור שבטעות.


עוד רכילות מרגשת:
קורטני מ"חברים" עושה סצינה בשדה התעופה
אסף גרניט נוסע על רכב גורמה בשווי מיליון וחצי שקלים!

רכלו על האחיות הנופלות בפייסבוק

ביונסה, סולאנג' נואלס. splash
בום, בום, בום, בום. ביונסה וסולאנג' נואלס על הבמה בקואצ'לה/splash

אז מה קרה במהלך ההופעה השנייה? בשונה מהמופע המקורי, סולאנג' בת ה-31, עלתה כאורחת מפתיעה כדי לשיר ולרקוד עם ביונסה בת ה-36 את אחד הלהיטים המפורסמים שלה. נחמד לקהל שזכה לראות את הדיווה משפחתית, רק שבמהלך הריקוד מתברר שהאחות הקטנה זינקה על הגדולה, מה שגרם לביונסה לנסות לתפוס אותה, רק כדי שהשתיים יפלו וישתטחו על הבמה.

מביכוש, כי הן כבר לא שתי הילדות בנות העשרה השאפתניות, שעושות שטויות, חשות כמו כוכבות נולדות או הולכות מכות בבית של אמא ואבא? כנראה כי גם בי וגם סולאנג' צחקקו לרגע, ניסו להתנער, ביצעו תנועות רגליים תואמות ולהמשיך לרקוד כאילו שם דבר לא קרה והכל היה מתוכנן מראש. ממש, כאילו המעריצים לא היו שם כדי להבחין במבטים הזועמים של הליידיז.

אוי ואבוי

החזה של ביונסה כמעט נחשף במהלך הופעה

לכתבה המלאה
ביונסה, סולאנג' נואלס. splash
לפני הנפילה, הן מחייכות/splash

אם תהיתם, לא רק ביונסה וסולאנג' ישרו את ההדורים אחרי המריבה המתועדת שלהם בתוך מעלית אחת קטנה, אי שם לפני ארבע שנים - גם הראפר הבוגדני ג'יי זי, ששנים אחר כך הודה שלא היה נאמן לאשתו הסופר מפורסמת, הספיק להשלים עם האחות הזועמת. טוב, סולאנג' נרגעה באופן כללי מאז, לא?


וואלה! סלבס מפילה בפח בחורים תמימים, שמתאהבים בכריזמה, כשרון והחוצפה שלה... ואז רוכשים לה המון גלידה.

ביונסה, סולאנג' נואלס. splash
חיבוקי. בכל זאת משפחה. ביונסה וסולאנג'/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully