וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי זי מתוודה: "בגדתי בביונסה"

30.11.2017 / 9:12

כאילו העולם לא ידע כבר מזמן, אבל רצה להאמין שהאישה המושלמת ביותר בגלקסיה לא תיתן לזה יד. הראפר ג'יי זי, חשף הלילה בראיון כי אכן לא היה נאמן לאשתו ביונסה בעבר. וואלה! סלבס לימונדה

בווידאו: ביונסה בעוד רגע של נחת (אינסטגרם)

הסיפור הזה קורה כמעט בכל בית שני, אחוז הגירושים עומד על כ-50 אחוז, גברים ונשים לא ממש נאמנים לבני הזוג שלהם ולהישבע אמונים - שווה ערך לכתיבה על הקרח. אך אם זה מנחם בצורה מסוימת (או שממש לא!) נראה כי גם לאישה שנחשבת הכי חזקה, יפה, סקסית ומוכשרת עלי אדמות - זה יכול לקרות.

כן, ג'יי זי (47) בגד בביונסה (36). עכשיו זו עובדה, והוא חושף את כל הפרטים בראיון בלעדי שפורסם הלילה (ה') ב"ניו יורק טיימס".


לעוד רכילות:
אסף גרניט מסביר פניו לתיירים
מה קורה בין עדן בן זקן לג'ורג' קלוני?

מה אתם אומרים על הסיפור המטורף? רכלו בפייס

ביונסה, ג'יי זי. GettyImages
מודה בהכל. ביונסה וג'יי זי/GettyImages

"אתה חייב לשרוד", הוא מתוודה בפני עורך העיתון, דין באקט, "אתה סוגר את כל הרגשות שלך, אפילו עם נשים, אתה מתנתק לגמרי, במקרה שלי זה היה עמוק מאוד, והכל נבע משם, גם בגידה".

הראפר מייחס את עניין הבגידה לילדות הקשה שעבר ומודה כי קווין בי ממש לא קיבלה את הבגידה בקלות. השניים, כך מתברר, עמדו בפני פרידה שאלמלא הטיפול הזוגי האינטנסיבי שעברו - לא היו מצליחים להתגבר ולהישאר במסגרת התא המשפחתי שלהם.

אינספור רמזים נזרקו בשנים האחרונות מכיוונו של הפאוור קאפל שגלגל עשרות מיליוני דולרים באמצעות טקטיקת יחסי ציבור משובחת: ג'יי זי באלבומו "4:44" וביונסה עם "לימונדה" - שכולל המון רמזים לבגידה, שמעריציה המושבעים הבינו היטב. כן, גם למה הדיווה מתכוונת כאשר שרה "בקי עם השיער הטוב", הא?

עוד באותו נושא

ביונסה וקים קרדשיאן מציגות: האיחוד

לכתבה המלאה
ביונסה. אינסטגרם, אתר רשמי
עדיף באמת שלא תראה את הפרצוף שלך/אתר רשמי, אינסטגרם

זוכרים את סצינת המעלית המפורסמת של סולאנג' נואלס, אחותה הצעירה של ביונסה כשהיא מאבדת את העשתונות ומוציאה על ג'יי זי את כל העצבים שלה? עכשיו אתם מבינים בדיוק למה. קויין בי תמיד שומרת על קור רוח, ולא תיתן גם לבגידה לחרב לה את הפרסונה הציבורית, אבל אחותה - עלה לה - מה שנקרא.

ביונסה. אינסטגרם,
התאומים הגיעו אחר כך לעולם. ביונסה/אינסטגרם

הזוג החזק והעשיר בעולם הצליח להשאיר את העניין מאחוריו כמו שזה נראה ולפני כחצי שנה נולדו זוג התאומים סר ורומי קרטר, אחים לבלו אייבי בת ה-5. עכשיו רק נותר לכם לחכות לסינגל, הופעה או קליפ שיצא ממש אוטוטו, כי ג'יי זי לא סתם נותן ראיון כזה לשם שמיים. הכל מתוכנן בחיים האלו. צפו פגיעה. ביונסה, גם את.


וואלה! סלבס לא סולחת לא שוכחת ולגמרי נוקמת על בגידה.

ביונסה וג'יי זי. ספלאש
מתגברים על הכל/ספלאש
ביונסה בדייט עם ג'יי זי בלוס אנג'לס 7 שבועות אחרי הלידה אוגוסט 2017. אינסטגרם, אתר רשמי
אבל איך? ביונסה/אתר רשמי, אינסטגרם
ביונסה, גראמי 2017. GettyImages
כפיים. על מה? ביונסה וג'יי זי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully