וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה באוויר: החברה החדשה של איתי תורג'מן

9.4.2018 / 14:40

נדמה שהשנתיים שבהן תפקד כרווק נוצץ הספיקו לאיתי תורג'מן, כיוון שבשבועות האחרונים השחקן מנהל מערכת יחסים עם צעירה מרגשת חדשה בשם מאיה גרינברג. בימים האחרונים, הם מבלים בחופשה רומנטית לוהטת. וואלה! סלבס לבבות

איתי תורג'מן, מעיין גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
החדשה שלו. איתי תורג'מן ומאיה גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם

פעם, איתי תורג'מן נחשב לשובר לבבות סדרתי: קודם עם אנה ארונוב, שבילתה עם השחקן מאז הימים שבהם השתתפו ב"הישרדות", אחר כך בילה גם עם ליאן פישביין והילה קרוגמן (כפי שקראתם בוואלה! סלבס) - אך הקשרים לא החזיקו מעמד.

עם זאת, לאחרונה, אחרי שנתיים שבהן נותר על סטטוס "רווק נוצץ", פגש בחורה צעירה שגרמה לו להסתחרר מאהבה: החברה החדשה שלו, העונה לשם מאיה גרינברג.


רכלו על החדשה של איתי תורג'מן בפייסבוק

איתי תורג'מן. ניר פקין
מאוהב. איתי תורג'מן/ניר פקין

מתברר שבשבועות האחרונים, תורג'י בן ה-34 מבלה זמן איכות זוגי עם גרינברג, בת 25 שחיה בעיר הרצליה. לוואלה! סלבס נודע כי השניים הכירו דרך חברים משותפים - התחברו, נדלקו ומאז משתגעים מאהבה זה לזו. העובדה שהיא חובבת צילום ואופנה עוזרת, לא?

בימים האחרונים, המנחה/ שחקן/ ספורטאי חובב החליט לקחת את בת הזוג הטרייה, שעבדה בעמותת "קו לחיים", לחופשה רומנטית ראשונה בסיני המדברית. כך שבזמן שאתם קוראים את שורות אלה, הוא והיא עובדים על קו השיזוף שבוודאי יחמיא לתורג'מן, שאף פרסם ברשת תמונה של השניים לצד הכיתוב "אהבה באוויר". תהנו.


מאז צאת חג הפסח, וואלה! סלבס מאוהבת עד מעל הראש במיקו, האופה מהסופרמרקט. ראיתם את הבגט שלו?

אנה ארונוב מגיבה

מה יש לתורג'י בין הרגליים?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully