וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יש לתורג'י בין הרגליים? אנה ארונוב מגיבה

ליהי עטר בכר | צילום: שי מתניה

27.1.2017 / 6:01

בכל שבוע, וואלה! סלבס תעמת כוכב מקומי אחר עם שמועה לוהטת שעוסקת בו ותבקש לדעת - האם היא נכונה או לא. איך יגיבו המפורסמים? והפעם- אנה ארונוב

שי מתניה

שמועות הן לא דבר קל. מדי יום מגיעות לאוזניכם שמועות רבות, בין אם זה על השכן שלכם, החברה הכי טובה או סתם על הבוס שלכם, אך נראה שמי שלרוב סובלים ממתקפת שמועות - הם המפורסמים שלכם, שכבר שמעו על עצמם הכל. מנטייתם המינית, דרך בני הזוג החדשים שמצמידים להם וכן, עד לעובדה שהם הלכו לעולמם - בעולם הזוהר הכל תקף.

אנה ארונוב. גיל חיון,
לחיי איתי? אנה/גיל חיון

לדסק החדשות של וואלה! סלבס מגיעות לא מעט שמועות שונות ומשונות שגורמות גם לשיער של הגברת הראשונה של עולם הרכילות לסמור. אי לכך, החליטה וואלה! סלבס לפצוח בפינה חדשה, במסגרתה, מדי שבוע היא תפנה למפורסם מהביצה המקומית ותוכיח אותו עם שמועה שנפוצה עליו. אז מה האמת ומה השקר? תלוי את מי שואלים.

השמועה נכונה או לא? רכלו לנו בפייסבוק

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
איתי תורג'מן. יגל בר קמא, מערכת וואלה! NEWS
מה יש שם? איתי/מערכת וואלה! NEWS, יגל בר קמא

השבוע, וואלה! סלבס פנתה דווקא לאקסית המיתולוגית של איתי תורג'מן, הלא היא אנה ארונוב, על מנת לבדוק מה באמת קורה בין הרגליים של תורג'י, או במילים אחרות - האם השמועות על כך שהאקס שלה התברך לא רק בכישרון משחק, נכונות?

אז תשובה חד משמעית לא תקבלו, אבל אם תצליחו לקרוא את שפת גופה של הרקדנית המוכשרת ותשימו לב למבוכה הרבה בה היא נמצאת, תבינו את התשובה מהר מאוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מגיבה? אנה ואיתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully