וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולן, לידיעתך: אביב גפן רוצה את מירי מסיקה בריאליטי שלו

9.4.2018 / 6:18

הריאליטי החדש של אייל גולן ואביב גפן עומד לקבל שחקנית חיזוק - בגלל הרוקסטאר עם הפה הגדול? חברתו של גפן, מירי מסיקה, מנהלת משא ומתן להצטרף לצוות התכנית המוזיקלית. וואלה! סלבס חבר מביא חבר

ניר פקין

קרבות הריאליטי המקומי עוד לא נרגעו: כבר גיליתם מי יהיו מנחי "האח הגדול" החדשים, אבל במחנה תכנית הכשרונות המוזיקלית החדשה בכיכובם של אביב גפן והנמסיס אייל גולן? עדיין מחפשים את הכוכב הבא שלהם, רק שכעת, לוואלה! סלבס נודע על מגעים עם כוכבת נוספת שאולי תשתלב בהפקת התכנית - חברתו של גפן, הזמרת מירי מסיקה.


מירי מסיקה עם אביב גפן ואייל גולן? רכלו בפייסבוק

אביב גפן, מירי מסיקה. ניר פקין
חבר מביא חברה? אביב גפן עם מירי מסיקה/ניר פקין

בתכנית עם הבית הסגור יהיו שלושה מנחים? כי ייתכן שבתכנית של גפן וגולן שתשודר ב"קשת" יהיו שלושה אנשים מוזיקליים מובילים. בימים האחרונים, מחזרים בהפקה של ריאליטי המוזיקה אחר מסיקה, שבשנים האחרונות כבר הספיקה לריב עם אביב והפה הגדול שלו כשהיו מנטורים ב"דה וייס", להשלים עם הרוקסטאר ולהפוך לחברתו הקרובה. האופציה העומדת על הפרק: הפיכתה של הדיווה עם הקול הגדול לתוספת נשית מרעננת בתכנית, בניגוד לשני הזמרים הדעתנים.

בעוד שטרם ידוע מי יעמוד לצד המנחה ארז טל וימשוך את הצופים חובבי הזיופים למסך, אם בכלל, יודעי דבר העידו כי אחד מיוצרי התכנית - יואב צפיר - פגש את מסיקה לאחרונה במטרה לנסות לשלב אותה בשואו המתהווה. האם מירי (שטענה כאן בעבר ש"ריאליטי זה דבר דוחה") תהיה זאת שתרכך את ההתנגשות של גולן (המסלסל) וגפן (המחוספס) על המסך? כמו שאייל שר, ימים יגידו.

ב"קשת 12" סרבו להגיב לידיעה.

וואלה! סלבס מציעה את עצמה לתפקיד הכיסא המסתובב שלהם. רוצים?

עוד באותו נושא

יש לנו ביצה נהדרת, אבל מי הכוכבים הכי חמוצים בארץ?

לכתבה המלאה
אביב גפן ומירי מסיקה. ניר פקין
"בואי לריאליטי שלי!". מסיקה את גפן/ניר פקין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חברים משכבר הימים. כנראה. גפן ומסיקה ב-2007/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully