וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לנו ביצה נהדרת, אבל מי הכוכבים הכי חמוצים בארץ?

24.10.2017 / 14:18

ראש הממשלה נתניהו כינה אתמול את חברי האופוזיציה "חמוצים"? גם וואלה! סלבס יכולה לחשוב על כמה מפורסמים מקומיים, שלא משחררים חיוך מתוק כשהם רואים את הפלאשים שלה. קבלו את רשימת הכוכבים שעושים פרצופים

אם יש משהו שכולם מדברים עליו מאז נאומו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בפתיחת מושב החורף של הכנסת אתמול (ב') - הוא העובדה שלא רק כינה את חברי האופוזיציה "חמוצים" כשנכנס בהם על הביקורת שמטיחים בו, אלא הגדיל לעשות כשפרסם ברשת תמונה שלו מצולם בלשכתו, כשבידיו חבית של מלפפונים כבושים במי מלח. כי לדבריו של ביבי, "יש לנו עם נהדר שאוהב לאכול חמוצים, אבל הוא לא חמוץ!".

ובכן, אדון נתניהו, צר לוואלה! סלבס לאכזב - אך היא מכירה כמה נציגים בולטים מתעשיית הבידור המקומית שהם הדבר הכי רחוק מסוכריות, שוקולד ושאר מתוקים. ככה זה כנראה כשהם רואים את המצלמות והפלאשים של מלכת הרכילות, הפרצוף עובר באופן אוטומטי ממצב "דובון אכפת לי" למוד "תייר שלא יודע איך לצוף בים המלח וטעם טיפת מים". איכסוש.


רכלו על הסלבס החמוצים של ישראל גם בפייסבוק

בנימין נתניהו לאחר נאום ה"חמוצים" בפתח מושב החורף של הכנסת, אוקטובר 2017. מתוך טוויטר, צילום מסך
בחומץ או במלח? ראש הממשלה נתניהו והמלפפונים החמוצים בלשכתו/צילום מסך, מתוך טוויטר

אם באמריקה יש להם את קניה או אנג'לינה הצוננים, אז כאן בארצנו הקטנטונת תוכלו למצוא יוצאי ריאליטי שנראים כאילו עברו טראומה בגלל המצלמות כמו יאנה יוסף ואיתי תורג'מן, אמנים זעופים בהם אביב גפן או עברי לידר ונשים חזקות שלא מתחברות לפפראצי כמו יונית לוי ובר רפאלי.

אבל מי מהם הוא החמוץ ביותר? הגיע הזמן לבחור עבור וואלה! סלבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully