וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפ דאון: צ'אנינג טאטום ואשתו נפרדים

וואלה! סלבס I צילום: ספלאש

3.4.2018 / 12:16

אחרי 9 שנות נישואים, אחד הכוכבים הלוהטים בהוליווד, צ'אנינג טאטום ואשתו ג'נה דוואן, החליטו להיפרד ויצאו בהודעה מרגשת ברשתות החברתיות. וואלה! סלבס לא מבינה איך זה קורה לה

צ'אנינג טאטום. splash
אבל למה??? צ'אנינג טאטום וג'נה/splash

ישנם זוגות כאלו בהוליווד שאתה מרגיש לשא משנה מה קורה, זה פשוט לא נוגע בהם. הם מאוהבים עד מעל הגג גם אחרי הרבה שנות נישואים, יש להם ילדים משותפים והם מרימים האחד לשנייה באינסטוש בכל הזדמנות אפשרית. ופתאום.. בום, טראח - הם מודיעים שהם נפרדים!

צ'אנינג טאטום ואשתו ג'נה דוואן טאטום הכירו על סט הצילומים של הסרט הידוע "סטפ אפ" ומאז היו בלתי נפרדים. היום, אחרי תשע שנות נישואים ובת בשם אברלי בת 5, הם מודיעים כי הם מפרקים את החבילה ומתריעים בפני המעריצים: "זו תקופה בה הכל יכול להתעוות בקלות".

לעוד רכילות מהביצה:
אביבית בר זוהר מציגה: מכת בחורות. טיפ מס' 5
חברו הטוב של האדם: הדרישות ההזויות של די ג'יי הארדוול

מה אתם אומרים על הפרידה של השניים? רכלו בפייס

צ'אנינג טאטום. splash
נפרדו יפה, כך הם טוענים.../splash

"היי עולם! יש משהו שאנחנו רוצים לחלוק. מרגיש לנו מוזר לחלוק פרט כזה עם כולם, אבל זו תוצאה של החיים שבחרנו ושנינו אסירי תודה עבורם". פרסמו השניים בעמוד הטוויטר שלהם.

"החלטנו להיפרד כזוג באהבה רבה, התאהבנו עמוקות לפני הרבה שנים ועברנו מסע קסום יחד. שום דבר לא השתנה ברגשות שלנו אחד כלפי השניה. אין סודות או אירועים חמורים שהובילו לקבלת ההחלטה, סתם שני חברים טובים שהחליטו לתפוס מרחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
צ'אנינג טאטום. splash
אל תאמינו לכל מה שאתם רואים באינסטוש/splash

צ'אנינג (37) וג'נה (37) התאהבו על סט צילומי סרט הריקודים הידוע והפגינו חיבה והערצה בלתי פוסקת בחשבונות האינסטוש שלהם (היא מתערטלת בסדינים, הוא מצלם, זוכרים? ) מה שמאוד הפתיע את התעשייה ההוליוודית לשמוע על הפרידה של השניים. רק שלא תעדכנו על בגידה בהמשך, הא?


וואלה! סלבס מפרקת רק את חבילת המצות שהיא קיבלה.

צ'אנינג טאטום. splash
סטפ דאון. צ'אנינג וג'נה/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully