וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברו הטוב של האדם: הדרישות ההזויות של די ג'יי הארדוול

וואלה! סלבס

3.4.2018 / 11:00

בסוף השבוע הקרוב יגיע להופעה מהפנטת הדי ג'יי הבינלאומי, הארדוול ולפני שירעיד את האולם בפני אלפי מעריצים נלהבים יש לו מספר דרישות מאוד ברורות. בראשן - הכלב שלו. וואלה! סלבס האו האו

הארדוול. AP
תרימו. די ג'יי הארדוול/AP

לא מעט כוכבים בינלאומיים הניחו את כף רגלם בארץ הקודש ולרובם יש בקשות מאוד ספציפיות - חלקן בגדר הטעם הטוב, חלקן נשמעות כמו דברים שלא ניתן לקיים וחלקן מאוד אבל מאוד מצחיקות.

הדי ג'יי המצליח הארדוול מגיע בסוף השבוע הקרוב להופעה בלתי נשכחת בתל אביב, אך לפני שיעלה לתת סט מהסרטים יש לו כמה בקשות מאוד מיוחדות בשבילו ולחברו הטוב ביותר -כלבו ג'אגר.

לעוד רכילות מהביצה:
תלמה ולואיז? לא, אלה שלומית מלכה ושביט ויזל דוהרות
אביבית בר זוהר מציגה: מכת בחורות. טיפ מס' 5

מה אתם אומרים על הדרישות של די ג'יי הארדוול? רכלו בפייס

הארדוול מזמין את הישראלים להופעה.
שלא יהיה צמא פשוט...

הכוכב יגיע בשישי הקרוב להופעה הכי גדולה והמושקעת שלו עד כה בישראל ולפני המאורע הגדול יתאכסן במלון ריץ' קרלטון בתל אביב שם שכר לו ולצוות שלו מספר סוויטות בעלות של כ-2000$ ללילה. או-לה-לה.

אך חכו, זו ממש רק ההתחלה כי עם כל הכבוד לצוות של הכוכב יש כאן כלבלב חמוד שמצריך יחס מיוחד. הדי ג'יי המצליח מבקש כי ישריינו לו מסגרת מכובדת לתמונה של כלבו אותה יתלה בחדר. כן, כן, פעם ראשונה שגם וואלה! סלבס שומעת דבר שכזה...

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי יגיע להופעה שלו השנה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף ביקש הארדוול גם קצת אלכוהול לחמם את האווירה: בקבוק וודקה גרייגוס, ייגרמייסטר, טקילה דון חוליו 1942, שמפניית דום פרניון, בקבוקי רד בול, 30 בקבוקי בירת הייניקן וכמובן מעט אוכל לנשנש לצד כל הטוב הזה: צלחת פירות טריים, סנדוויץ' עוף לכל אנשי הצוות ושלל חטיפי בריאות.

ולאחר שההופעה נהמוצלחת הגיעה לסיומה והכל התנהל כשורה ישמח הכוכב אם יחכו לו 4 פיצות טריות, 4 חבילות גומי לעיסה או סוכריות, מקרר גדול ( לאלכוהול שנותר, כן? ) דלי גדול מלא בקרח, והכי חשוב - חבילת קלינקס.


וואלה! סלבס הלכה לנסח את רשימת הדרישות שלה מחדש, די לצניעות!

hardwell.
אי אפשר בלי פיצה אחרי סט, צודק
  • עוד באותו נושא:
  • הארדוול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully