וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות VS ריאן ריינולדס: "גבר, העתקת ממני!"

28.3.2018 / 12:06

האם חיקוי הוא צורת המחמאה הטובה ביותר? תשאלו את גל גדות, שהחליטה לעקוץ את אחד השחקנים האהובים בהוליווד קבל עם ואינסטגרם - רק בגלל תנועה אחת שריאן ריינולדס עשה. וואלה! סלבס דו קרב

גל גדות, ריאן ריינולדס. GettyImages
רגע, מה הוא עשה? גל גדות וריאן ריינולדס/GettyImages

אם הייתם צריכים לקבל הוכחה נוספת למעמדה של גל גדות בהוליווד בשנים האחרונות, הרי לכם עוד הוכחה לכך שהשחקנית הישראלית הפכה לתופעה בינלאומית - שמתחזקת הרבה יותר מכמה חברים מוכרים בתעשיית הבידור האמריקאית: עזבו אתכם מסרטים שוברי קופות, בילוי על שטיחים אדומים או הגשת פרס בטקס האוסקר, גדות מרשה לעצמה להתלוצץ על חשבונם של איי-ליסטים אחרים בתעשיית הבידור. למשל, ריאן ריינולדס, שספג ממנה השבוע עקיצה מאוד מתוקשרת ברשת.


עוד רכילות נהדרת? קבלו:
"אנג'לינה ג'ולי מאוהבת בגבר אנונימי מבוגר"
מזהים את הזמרת הבינלאומית בלי האיפור ותוספות השיער?

מה דעתכם על העקיצה של גל לריאן ריינולדס? רכלו בפייסבוק

גל גדות לובשת ז'יבנשי בבכורת וונדר וומן, לוס אנג'לס, מרץ 2017. GettyImages
רשמת פנטנט על הפוזה? גדות/GettyImages

מתברר שלגדות, שמבלה בימים האחרונים עם המשפחה והחברים בארץ הקודש, יש זמן פנוי בחופשה המקומית שלה - לפחות מספיק על מנת לפרסם בפרופיל האינסטגרם שלה תמונה של ריינולדס מהסרט "דדפול" שבה הוא נראה בלבוש של דמות הקומיקס, כאשר ידיו מוצלבות על החזה. מזכיר לכם תנועה מסוימת? בדיוק כמו הפוזה המפורסמת שעושה גדות כשהיא מגלמת על המסך את "וונדר וומן" המדוברת.

לצד התמונה של השחקן המשעשע כדמות מהלהיט שובר הקופות שלו, כתבה גדות "גבר, גנבת את המראה שלי" ותייגה אותו לצד אימוג'י צוחק. המעריצים, השתוללו מיד, כך שריינולדס לא נותר חייב וצייץ בטוויטר בחזרה לגדות - "חיקוי הוא הצורה הכנה ביותר של גניבה". בצחוק, הכי בצחוק.

גירל פאוור

מי היתה הוונדר וומן שלכם בשנה החולפת?

לכתבה המלאה

זאת לא הפעם הראשונה שנערך דו קרב נוצץ בין גדות לריינולדס, שהם אמנם לא אויבים, אלא סוג של פרנמיז - עם דמויות מחברות קומיקס מתחרות: אחרי שהסרט של גל כ"וונדר וומן" גרף בשנה שעברה יותר צופים מאשר זה של ריאן כ"דדפול" בשנה שלפניו, ריינולדס צייץ תמונה של הדמות שלו מעוטרת בשרשרת של הנסיכה הלוחמת, כבדיחה על חשבונה של אשת הפלא. חה.


וואלה! סלבס צוחקת על המתחרים שלה בכל יום. חה.

בלייק ליבלי, ריאן ריינולדס. GettyImages
הכל בצחוק! ריינולדס עם בלייק לייבלי/GettyImages
גל גדות. GettyImages
הכי וונדר. גל גדות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully