וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד מי? "אנג'לינה ג'ולי מאוהבת בגבר אנונימי מבוגר"

27.3.2018 / 13:26

כבר שנה וחצי שבראד פיט ואנג'לינה ג'ולי חיים בנפרד, כך שהגיע הזמן שאחת הנשים המהפנטות בעולם תנהל מערכת יחסים חדשה. בעוד שהאקס עדיין מתפרפר, בהוליווד מדווחים שאנג'י מנהלת זוגיות רצינית - עם איש נדל"ן. וואלה! סלבס גט

ספלאש

בחזרה לעבר, סתיו 2016: אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט, אולי הפאוור הקאפל הכי חזק ובטח שהכי מהפנט בהוליווד, מחליט להיפרד ברעש, צלצולים והמון כותרות צהובות שלא מחמיאות לשחקן, לכוכבת שבילתה איתו 12 שנים או לששת ילדיהם המשותפים. סמים, אלימות במשפחה, חקירה פלילית, בגידה? הכל קרה במהלך החודשים שאחרי, עד שבקשת הגט והמאבקים הפכו לחדשות ישנות.

עכשיו זנקו קדימה, מרץ 2018: שנה וחצי אחרי שאנג'י הגישה את המסמכים המשפטיים לפרידה מסודרת, הגירושים עדיין לא הושלמו באופן סופי. לא שזה מפריע לתעשיית הבידור האמריקאית לדווח שהכוכבת בזוגיות לא כל כך חדשה, אבל מאוד, מאוד רצינית עם גבר שמבוגר ממנה. רק שהפעם, בניגוד לצהובונים שאוהבים לשדך לה שלל גברים שונים, הפעם מקור המידע מהימן בהחלט.


עוד סיפורי סלבס:
מזהים את הזמרת הבינלאומית בלי האיפור ותוספות השיער?
לא תאמינו ממי יהודה לוי ביקש צילום סלפי

אנג'לינה בזוגיות? רכלו על כך בפייסבוק

אנג'לינה ג'ולי בטקס פרסי בחירת המבקרים ינואר 2018. GettyImages
מאוהבת? כנראה. אנג'לינה ג'ולי/GettyImages

תכנית הבידור האמריקאית הוותיקה "Entertainment Tonight", פרסמה אתמול (ב') שג'ולי בת ה-42 מנהלת מערכת יחסים רצינית חדשה עם איש נדל"ן יוקרתי, שמבוגר ממנה בכמה וכמה שנים. על פי מקורבים לכוכבת, שהסכימו לאשר שהיא בזוגיות אך לא חשפו את שמו של הבחור המסתורי, מדובר באדם נאה במיוחד, אך לא מוכר בכלל, שלא קשור לתעשיית הבידור ולא מתחזק קשרים עם חברים מפורסמים.

"מערכת היחסים עוד לא הפכה לרצינית מדי", דיווחו בתכנית, "הם שני מבוגרים שמבלים זמן יחד, מדברים ונרגעים זה עם זו". בנוסף, פטפטו על כך שאחרי תקופה מאוד קשה שג'ולי עברה אחרי הפרידה מפיט - הגבר החדש סוף סוף מרגיע אותה, "אנג'י מאוד אוהבת את החוויה הפרטית בינם", כך שעד שג'ולי לא תחליט לחשוף אותו, רק אלה שקרובים אליה יזכו לדעת במי מדובר.

מועדון האקסיות

ג'ניפר אניסטון ואנג'לינה מתעלמות

לכתבה המלאה
אנג'לינה ג'ולי והילדים. splash
שומר על הזוגיות החדשה בשקט. ג'ולי ובתה שיילו/splash

על פי אותו הדיווח, גם האקס החתיך שמגדל איתה את ששת ילדיהם ועדיין לא השלים את תהליך הגירושים מג'ולי, לא נשאר חייב ו"מתפרפר עם שלל נשים מזדמנות בנות מזל, כי ממש אין לו כוונה להיכנס למערכת יחסים רצינית כרגע". מה לגבי פנטזיה על איחוד בין השניים? כנראה שלא יקרה אף פעם, אולי רק חיוך מנומס באירועים שקשורים לילדים, כיוון שעל פי אותם מקורבים "בראד ואנג'י בקושי יכולים לשהות כמה דקות יחד באותו החדר".


וואלה! סלבס לא יכולה לסבול להיות באותו החדר עם אף אחד מששת החתולים שלה. חבל שהם חיים איתה באותו הבית.

אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בטקס פרסי ה-BAFTA. GettyImages
אנג'לינה עם בראד פיט בימים הטובים ההם/GettyImages
אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בבכורת הסרט "The Tree of Life" בפסטיבל קאן, 26 מאי 2011. רויטרס
החיים שלה גלאם? לא כמו שהיו עם האקס!/רויטרס
אנג'לינה ג'ולי בשמלה של ארמני בטקס פרסי האקדמיה הבריטית, 2009. Tim Whitby, GettyImages
יאללה, תשלימו את הגירושים שלכם וזהו. ג'ולי ופיט/GettyImages, Tim Whitby

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully