וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי זי ביזבז יותר מ-110 אלף דולר על מסיבה פרועה!

21.2.2018 / 0:10

בעלה של ביונסה העלה את הביטוי "ביג ספנדר" לרמה חדשה - כשהוציא בערב אחד למעלה מ-100 אלף דולר בהילולת יום ההולדת של אחד מחבריו הטובים. אלה החיים הטובים, על פי ג'יי זי. וואלה! סלבס קא-צ'ינג

אימג'בנק GettyImages

מכירים את הרגע הזה שבו אתם מבלים במסיבת יום הולדת נחמדת, אבל אז ממצים את האיוונט ומבקשים מהמלצר את החשבון - רק כדי לגלות שחלק מהאנשים ברחו מבלי להשאיר טיפ על הדרינק שלהם? אז במקרה של החבר'ה של ג'יי זי, או כפי שואלי אתם מכירים אותו: בעלה הבוגדני של מיס ביונסה, אין דאגות, כי החשבון, לא משנה כמה הוא גבוה, עליו.

זה לפחות מה שקרה ביום ראשון האחרון בניו יורק, אז הראפר ואחד המוזיקאים העשירים ביותר בעולם כולו, החליט להוציא בעצמו יותר מאלף, 20 אלף או לצורך העניין, מאה אלף (!) דולר על הילולת יום הולדתו ה-50 של אחד מחבריו הטובים ביותר. על מה הלך הכסף? אלכוהול והרבה.


עוד רכילות מדהימה:
מבוכה במשפחת קרדשיאן: סרטון סקס חדש דלף לרשת
אנג'לינה ג'ולי מוצצת... סוכריה על מקל

רכלו על החשבון המנופח של ג'יי זי בפייסבוק

ג'יי זי משלם ביום הולדת. אינסטגרם, צילום מסך
ככה מבלים. ג'יי זי חוגג/צילום מסך, אינסטגרם

על פי הדיווחים בהוליווד, ג'יי בן ה-48 החליט שאם חברו חואן "או.ג'י" פרז (שמנהל את חברת Roc Nation ספורט, שבבעלות הראפר) חוגג יום הולדת עגול, הוא יוציא פי 2,000 (!!) - רק כדי לחגוג לו כמו שצריך. זה התחיל בארוחת ערב לכמה מקורבים במסעדת "זומה" היוקרתית שבמנהטן, עליה שילם 13,000 דולר (טוב, העוגה נראתה מכובדת), המשיך לכמה דרינקים במסעדת "Made in Mexico", שעליהם ג'יי זי התעקש לשלם 9,000 דולר.

ג'יי זי משלם ביום הולדת. אינסטגרם, צילום מסך
החשבון ששילם הראפר? לא עבור כל אחד/צילום מסך, אינסטגרם

אבל זה לא היה השיא, כיוון שכאשר הגיעו ל"פליירום" - לאונג' לשתיינים היפים והעשירים, במרכז מנהטן, ג'יי זי הזמין לא פחות מ-40 בקבוקים של שמפניית יוקרה (שבמקרה הוא אחד מבעלי החברה שמייצרת אותה). נכון, לא כולל תשלום על משכך כאבים עבור ההנגאובר של הבוקר למחרת.

ג'יי, שעל פי עדויות של המבלים במועדון חילק בקבוק אחד לפחות לכל שולחן, לא חשש להוציא במקום בין 1,200 (!) ל-2,500 דולר (!!) לכל בקבוק, כלומר בסך הכל 91,135 דולר (!!!) כולל מסים וטיפ למלצר בר המזל, שצייץ את החשבון הסופר מנופח בסנאפצ'ט. קווין בי, אם תהיתם, צפתה באותו זמן יחד עם בתה ואמה במשחק האולסטארז של ה-NBA ולא לקחה חלק בחגיגות.


וואלה! סלבס הוציאה פעם 100 אגורות למתנת יום הולדת עבור אמא שלה. לארג'ית.

עוד באותו נושא

ביונסה חוגגת לג'יי זי יום הולדת - בתוך מעלית!

לכתבה המלאה
ג'יי זי משלם ביום הולדת. אינסטגרם, צילום מסך
ברור שהוא ירים, עם כל האלכוהול הזה. ג'יי זי/צילום מסך, אינסטגרם
ג'יי זי משלם ביום הולדת. אינסטגרם, צילום מסך
זה החבר בר המזל, חואן פרז/צילום מסך, אינסטגרם
ביונסה, ג'יי זי. GettyImages
ביונסה אישרה את ההוצאה?/GettyImages
ג'יי זי. GettyImages
החיים הטובים. ג'יי זי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully