וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברים, ג'ניפר אניסטון ובעלה ג'סטין ת'רו מתגרשים

16.2.2018 / 8:40

חשבתם שהשחקנית הוליוודית מצאה את הזיווג המושלם? כי אחרי שבע שנות זוגיות עם השחקן ג'סטין ת'רו, ג'ניפר אניסטון הודיעה שנפרדה מבעלה. "הפרידה נעשתה באהבה והבנה, בסוף השנה שעברה", הבהירה כוכבת "חברים". וואלה! סלבס זה קרה שוב

(אימג’בנק, Gettyimages)

כנראה שלחברה ג'ניפר אניסטון אין הרבה מזל כשזה נוגע לתחום הרומנטי. כשנתיים וחצי אחרי שנישאה לבן הזוג, השחקן ג'סטין ת'רו, כוכבת "חברים" המיתולוגית החליטה לשים סוף לשמועות האחרונות על משבר זוגי - ולהודיע לעולם כי השניים מתגרשים זו מזה, באופן רשמי בהחלט. כן, זה קורה בפעם השנייה עבור מיס אניסטון!


רכלו על הפרידה של ג'ניפר אניסטון בפייסבוק

ג'ניפר אניסטון, ג'סטין ת'רו. AP
שבע שנות זוגיות הסתיימו. ג'ניפר אניסטון וג'סטין ת'רו/AP

"החלטנו להודיע על הפרידה שלנו, במאמץ לעצור את השמועות", הודיע הלילה (ו') הדובר של כוכבת הסיטקום "חברים" ואחת השחקניות האהובות בעולם, "ההחלטה ההדדית התקבלה באהבה בסוף השנה שעברה. אנחנו שני חברים הכי טובים שהחליטו לסיים את דרכם כזוג, אבל מצפים להמשך חיינו בתור ידידים יקרים".

אניסטון ות'רו הוסיפו שלמרות שבדרך כלל היו שמחים לשמור על פרטיותם (כאילו זה אפשרי!), רצו לספק לעולם את האמת בעצמם, "בהתחשב בעובדה כי תעשיית הרכילות לא יכול לעמוד בפני הזדמנות להמציא השערות והנחות", נמסר בהודעה. "כל דבר אחר שנכתב בנוגע אלינו ולא שמעתם ישירות מאחד מאיתנו, הוא סיפור בדיוני שהמציא מישהו אחר. מעל לכל, אנחנו נחושים לשמור על כבוד עמוק ואהבה שיש לנו אחד לשנייה".

צפוי מראש?

אניסטון מנשקת גבר שאינו בעלה!

לכתבה המלאה
ג'סטין ת'רו. GettyImages
אוף, ג'ניפר, למה?/GettyImages

חרושת השמועות על הפיצול בין אניסטון לבן הזוג שלה בשבע השנים האחרונות, החלה בסוף השבוע שעבר, כשהשחקנית ציינה את יום הולדתה ה-49 בלוס אנגל'ס, כאשר אחר כך, היא כבר הספיקה להגיע להילולה של ה-BFF אלן דג'נרס ולחתונה של הקומיקאית איימי שומר, בלי ת'רו בן ה-46. הוא בכלל תועד במהלך השבוע האחרון בניו יורק, מעמיס שלל מזוודות על רכב.

אניסטון ות'רו, נישאו בחתונה מפתיעה (לפחות עבור האורחים שלא הוזמנו לטקס כלולות אלא למסיבת יום הולדת) בשנת 2012, כ-10 שנים אחרי שנפרדה באופן כל כך מתוקשר מבעלה הראשון, בראד פיט. בסוף השנה האזרחית שעברה, השניים יצאו לחופשת הבטן-גב השנתית שלהם במקסיקו, מבלי להראות סימנים של פרידה. כלומר, עד עכשיו.


וואלה! סלבס לא מבינה למה אניסטון לא מצליחה לשמור על הגברים שלה, כמו שהיא מצליחה לשמור על החברים שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נהנו יחד בעבר. אניסטון ות'רו/מערכת וואלה!, צילום מסך
ג'ניפר אניסטון, ג'סטין ת'רו. Kevin Winter, GettyImages
כבר לא. אניסטון ות'רו/GettyImages, Kevin Winter
ג'סטין ת'רו. splash
חתיכוש. ת'רו/splash
ג'ניפר אניסטון, פארל. splash
מנשקת. אניסטון/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully