וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופירה אסייג עושה מעשה טוב וחוטפת על הראש

12.2.2018 / 0:04

המגישה (וה"בולדוזרית") אופירה אסייג, החליטה לקחת את העניינים לידיים גם מחוץ לכתלי האולפן - ותיעדה תינוקת בוכה בעגלה בזמן שהמטפלת שלה משוחחת בטלפון. שירות לציבור או עברה את הגבול? וואלה! סלבס סופר נני

צלמים זמניים מורשים

עם כל הכבוד לרכילות צהובה ומסקרנת, יש נושאים שמצריכים שכולנו נעצור רגע, ננשום עמוק ונהיה מאוד אבל מאוד מרוכזים.

דמיינו סיטואציה בה אתם הולכים ברחובות השכונה הנעימה שלכם ושומעים קול בכי מרוחק, שמאוד צורם לאוזניכם. הבכי מתחזק ואיתו אתם רואים אישה מבוגרת מתהלכת עם עגלה ובתוכה פעוטה צווחת בזמן שהמטפלת עסוקה בענייניה ומשוחחת בטלפון - הייתם ניגשים לאותה האישה? מתעלמים, או שמא שולפים את הנייד, מתעדים הכל ומעבירים את הווידאו בקבוצות הוואטספ שלכם?


לעוד רכילות מהביצה:
עידו רוזנבלום מבלה בזמן איכות עם אישה שהיא לא יונית לוי
מי הזמרת המפורסמת שחשפה ישבן עסיסי?

איך אתם הייתם פועלים במקום אופירה אסייג? רכלו בפייס

אופירה אסייג. ענת מוסברג, מערכת וואלה! NEWS
מודאגת או מגזימה? אופירה אסייג/מערכת וואלה! NEWS, ענת מוסברג

כמובן שאם שמכם הוא אופירה אסייג, הייתם בוחרים באופציה השלישית, מבלי למצמץ. אז אסייג פנתה אל המטפלת בנחישות, בניסיון להבין באיזה עולם היא לא מתייחסת לפעוטה הבוכה וממשיכה לדבר במכשיר הנייד שלה.

"לא תרצי לעזור לה במקום לדבר בטלפון? גם השמש קשה לה וגם היא בוכה", אמרה לה אסייג, בעוד שהמטפלת ענתה: "אני יודעת, אני חיכיתי פה...", תוך כדי שהתחילה להתרחק מעדשת המצלמה.

עוד באותו נושא

אופירה מקבלת עיסוי, בשידור חי!

לכתבה המלאה
אופירה אסייג. רפי דלויה
שולפת את המצלמה בלי בעיה/רפי דלויה

כשהבינה אסייג, כך לדבריה, שהמטפלת לא התנהגה כראוי ולא טיפלה בתינוקת כפי הנדרש - היא שלחה את הסרטון לשלל קבוצות הוואטספ אליהן היא מחוברת בתקווה לאתר את הורי הפעוטה, ותאמינו או לא - היא הגיעה אליהם.

ההורים, כך מתברר, פחות התלהבו מהדאגה המופרזת של המגישה הבולדוזרית. ונראה כי הם מאוד מרוצים מהמטפלת שלהם ואין שום עניין בווידאו אשר שלחה. "מדובר באישה שעובדת אצלנו כמטפלת כבר שנים והיא נהדרת ומסורה לבת שלנו". כתבה האם באחת הקבוצות בהן נשלח הסרטון.

אופירה אסייג. אלוני מור,
"זה מסר לכל המטפלות". אסיג/אלוני מור

"חסר פה ההקשר וזה מה שעושה את ההבדל בין ילדה בוכה כמו במקרה הזה (וכמו שקורה לכל ילד לכל הורה) לבין מקרה לא תקין". הוסיפה האם של הפעוטה המצולמת.
אז מהומה על לא מאומה? לא אם תשאלו את אופירה.


"אני מאוד שמחה שהכל בסדר וגם ידועה כאמא מתערבת, שמחה שצילמתי ושמחה עוד יותר שזה הגיע להורים", סיפרה אסייג לוואלה! סלבס. "דיברתי עם האבא והשיחה תישאר ביננו, הילדה בידיים טובות ואני סומכת על ההורים שלה שמקבלים החלטות נכונות. זה מסר לכל המטפלות, שיש עוד עיניים שרואות אותן וזה מה שחשוב".

אופירה וברקוביץ אופירה אסייג ואייל ברקוביץ. רונן אקרמן,
מרעידים את המדינה. אסייג ואייל ברקוביץ'/רונן אקרמן

את לא חושבת שיש סיכוי שהגזמת?
"תראי, אנחנו גרים בשכונה מאוד מאוד אכפתית. עשר דקות לא הבנתי מאיפה אני שומעת את הבכי, בכי היסטרי. לא הייתי מתערבת אם לא הרגשתי שהיא באמת לא התייחסה אליה, מה שבטוח זה שהמטפלת לא תעז לתת לילדה לבכות שוב".


וואלה! סלבס לא נותנת לאף אחד לבכות, רק אם זה מוצדק.

אופירה אסייג. ניר פקין
שחור זה הצבע שלך, הא?/ניר פקין
אופירה אסייג. אביב חופי, רפי דלויה, מערכת וואלה! NEWS
לא עוצרת בעצור. אופירה אסייג/מערכת וואלה! NEWS, אביב חופי, רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully