וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעיר: נחשו איך קיילי ג'נר קראה לבת שלה

6.2.2018 / 23:42

בתחילת השבוע, האחות הקטנה לבית קרדשיאן הכריזה כי ילדה בשבוע שעבר בת, לה ולראפר טראוויס סקוט. כעת, קיילי ג'נר חשפה את השם הנבחר לפעוטה שהוא ממש, ממש לא שגרתי. וואלה! סלבס סופה

קיילי ג'נר/אינסטגרם

העולם עוד לא נרגע מהעובדה שאחת מכוכבות הריאליטי הגדולות ביותר, או כפי שאתם מכירים אותה - קיילי ג'נר - ילדה את בתה הבכורה ביום חמישי שעבר? כי הערב (ג'), בת הזקונים של משפחת קרדשיאן מסעירה אותו שוב, כשהכריזה ברשתות החברתיות מה השם שהיא ובן הזוג שלה, הראפר טראוויס סקוט, בחרו עבור הילדה של הילדה. ברור שהוא לא כמו כל השמות ששמעתם בעבר.


רכלו על השם הנבחר של קיילי ג'נר בפייסבוק

קיילי ג'נר במהלך ההריון. יוטיוב, צילום מסך
קיילי ג'נר בתקופת ההריון, לצד קים קרדשיאן והבייבי שיקגו ווסט/צילום מסך, יוטיוב

בעוד שבתקופת ההריון, נטען שקיילי בת ה-20 מתכוונת לקרוא לבייבי שלה פיץ' או ג'ינג'ר, מתברר שהשם שבחרה לילדה מיוחד הרבה יותר. תנשמו עמוק, בתם של קריס וקייטלין ג'נר פרסמה תמונה של התינוקת, לצד הכיתוב סטורמי, שזהו כמובן השם שניתן לבת ואימוג'י של מלאך. סטורמי, סטרום, או סופה בתרגום חופשי. מושפעת מקומיקס? ייתכן. יוצאת דופן כמו בת הדוד שלה דרים (חלום) או בן הדודה סיינט (קדוש)? בטוח.

השם המוזר החדש שמצטרף למשפחת קרדשיאן-ג'נר מסעיר אתכם? טוב, לפחות הוא לא נשמר בסתר כמו ההריון של קיילי, שהסבירה בפוסט שפרסמה ובו הכריזה כי ילדה ש"ההריון היה החוויה הכי יפה, מעצימה ומשנת חיים שעברתי לאורך כל תקופת חיי ואני ממש אתגעגע אליו".

עוד באותו נושא

האקס של קיילי ג'נר מתחיל עם נטע אלחמיסטר

לכתבה המלאה
קיילי ג'נר, טראוויס סקוט. splash
הריונית. קיילי ג'נר וטראוויס סקוט/splash

בהמשך, השתפכה ג'נר כשהוסיפה "אני מודה לחברים ולמשפחה שעזרו לי לשמור על הרגע הזה פרטי ככל שאפשר", שהילדה נולדה בריאה ב-1 לחודש ושלא יכלה להתאפק עד שחלקה את החדשות המרגשות. "מעולם לא הרגשתי אהבה ואושר כאלה, אני יכולה להתפוצץ. תודה על ההבנה", סיכמה קיילי.


בבוא העת, וואלה! סלבס תקרא לבת שלה אנונה. על שם הפרי האוהב עליה בעולם.

קיילי ג'נר במהלך ההריון. יוטיוב, צילום מסך
היכונו לסופה? קיילי ג'נר/צילום מסך, יוטיוב
קיילי ג'נר בשמלת פסים רפויה. ספלאש
יא מאמא. קיילי ג'נר/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully