וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיקגו ווסט ואז ימינה? עוד כוכבים שקראו לילדים על שם מקומות

22.1.2018 / 6:45

נדהמתם מבחירת השם שיקגו לבייבי החדשה של קים וקניה? הם לא הראשונים שהחליטו לקרוא לצאצא על שמו של מקום מפורסם: מברוקלין של בקהאם לאיג'פט של אלישיה קיז - הנה עוד כמה יורשים על המפה. וואלה! סלבס נ.צ.

תושבי העיר האמריקאית הגדולה שיקגו כנראה חשו גאוות יחידה בסוף השבוע האחרון, כאשר מלכת הריאליטי-טראש ואחת הנשים המפורסמות בעולם, קים קרדשיאן - חשפה את שם ילדתה השלישית: שיקגו, או בכינוי החיבה שלי "שי", ווסט. הילולה? כי התינוקת הטרייה, המדוברת ביותר בהוליווד בשבוע האחרון, נקראה על שם עיר הבית של אביה, קניה ווסט ובכך מצטרפת לאחיה הגדולים נורת' (צפון) וסיינט (קדוש) ווסט.

חשבתם שרק קימי וקניה יכולים להיות מחופפים מספיק על מנת לכנות את הבת שלהם בשם כל כך... מיוחד? אז זהו, שתעשיית הבידור מלאה ב"ילדים של" שזכו לשמות לא שגרתיים, בהשראת מקומות מפורסמים ברחבי העולם. או כמו שטל ברודי אמר פעם במבטא אמריקאי - על המפה!


רכלו על השמות המיוחדים של ילדי הסלבס בפייסבוק

אילוסטרציה שמות של ילדי כוכבים על שם מקומות. מערכת וואלה! NEWS
אילוסטרציה שמות של ילדי כוכבים על שם מקומות/מערכת וואלה! NEWS

אלק בולדווין עשה זאת לפני קימי, גוון סטפני התחכמה, ויקטוריה ודיוויד בקהאם הצהירו למה קראו לבן שלהם על שם לוקיישן ומריה קארי בחרה שם משוגע לפחות כמו קניה לפני שהתמוטט ונשלח לאשפוז: וואלה! סלבס אספה כמה דוגמאות לילדים של מפורסמים שנקראו על שם נקודת ציון מיוחדת, רק כדי לרענן את זכרונכם.


אגב, וואלה! סלבס מתרגשת לחשוף איך יקראו לבתה (כשמישהו ירצה להתרבות איתה): חירייה סלבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully