וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן העניקה לבתה שם. די מוזר

19.1.2018 / 22:32

אחרי אין ספור שמועות והשערות, קים קרדשיאן וקניה ווסט העניקו לבתם את שמה. רמז קטן: זה של שם עיר גדולה, וגם של מחזמר מפורסם - אז מה שמה של הקרדשיאנית החדשה? וואלה! סלבס השם ישמור

צילום: שי ארזואן

שלושה ימים בלבד - זה הזמן שהצליחה להחזיק מעמד מיס טראש, קים קרדשיאן, עד שנשברה וחשפה לעולם כולו את שם הבת שלה ושל קניה ווסט. הקרדשיאן, שכבר למודת ניסיון ויודעת שמהר מאוד ידלוף השם, החליטה לעשות את מה שלא מעט מפורסמים עושים בתקופה האחרונה וחשפה את שמה של הבייבי השלישית שלה באפליקציה שלה, שסביר להניח שיש לה שלל משתמשים מעריצים.


מה דעתכם על השם? רכלו לנו בפייסבוק

קים קרדשיאן, קניה ווסט. splash
איך קוראים לילדה? קים וקניה ווסט/splash

אז אם גם אתם השתתפתם ברולטת השמות, סביר להניח שטעיתם כי לשם הזה, אף אחד לא התכונן. אז איך קראו הזוג קרדשיאן-ווסט לבתם? שיקגו ווסט. כן, אתם קוראים נכון, לילדה הקטנה קוראים שיקגו.

מחפשים היגיון? אז לא, לקים או קניה אין חיבה מיוחדת למחזמר המפורסם - שיקגו היא השם של עיר הבית, ה"הומטאון" של אבאל'ה ייזוס.

קים קרדשיאן, קניה ווסט. splash
רחל או לאה?/splash

קים וקניה קיבלו לפני שלושה ימים את בתם השלישית לעולם. התוספת החדשה הגיעה על ידי עזרה באם פונדקאית זאת לאחר שקים סבלה מבעיות בריאותיות שלא אפשרו לה להיכנס להריון. שיקגו המתוקה, תצטרף לנורת' (4) וסיינט (2).

מדובר בלידה הראשונה מתוך שלוש שצפויות במשפחת קרדשיאן בחודשים הקרובים: האחות קלואי קרדשיאן (33) הכריזה בחודש דצמבר שהיא מצפה לילד ראשון עבורה, מבן הזוג הכדורסלן טריסטן תומפסון. במקביל, גם האחות הקטנה במשפחה, קיילי ג'נר בת ה-20,מטפחת ברחמה צאצא משותף לה ולחבר, הראפר טראוויס סקוט, אך עדיין לא הודתה בכך ושומרת את הפרטים כסוד בבטן.


וואלה! סלבס רצתה לקרוא לבת שלה בת ים אבל היא נולדה ביבשה

ייזוס קרייסט

קים וקניה הביאו לעולם ילדה שלישית

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן וקניה ווסט באירוע גאלת אופנה 'אדם נגד מכונה,  מאי 2016. GettyImages
שיקגו, על שום מה? קים וקניה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully