וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לב שבור: מי מזוגות "חתונה ממבט ראשון" הכי פחות התאים?

וואלה! סלבס

20.1.2018 / 0:08

מחמישה נשאר... אחד, זוג אחד בלבד שעדיין מאוהב אחרי שנישא על המסך ב"חתונה ממבט ראשון"? וואלה! סלבס רוצה לדעת מה אתם חושבים, מי היה השידוך הכי פחות מוצלח של מומחי ריאליטי החתונות. הצביעו

באדיבות קשת

השבוע זה קרה, כאשר ב"פרק החשיפה" של ריאליטי השידוכים הסופר מצליח "חתונה ממבט ראשון" נודע מי מהצמדים של חתן-כלה מוכנים להמשיך לנסות לאהוב, להתרגש, לבלות זה עם זו, לחיות יחד בדירה אחת ולהמשיך את חייהם כזוגי זוג של ממש. עצרתם את נשימתכם בציפייה לדרמה גדולה? אז זהו, שהיו צופים רבים שהרגישו שכמה מהשילובים של מומחי האהבה על המסך, לא היו הכי מדויקים. בלשון המעטה.


רכלו על זוגות "חתונה ממבט ראשון" בפייסבוק

אילוסטרציה חתונה ממבט ראשון סקר. יחצ, מערכת וואלה! NEWS
אילוסטרציה חתונה ממבט ראשון סקר/מערכת וואלה! NEWS, יחצ

נכון, קודם היו אלה עדי ותומר, שנפרדו עוד במהלך הצילומים, אך עם סיום הניסוי הרומנטי, החליטו גם רלי ואלעד וגם אלי ומיקאלה לומר "שלום ולהתראות בשמחות, אבל לא שלנו" זה לזו. בעוד שטל ואחווה עדיין מאוהבים היום, וואלה! סלבס גילתה לכם שיעל וחיים נפרדו, רק לטובת זוגיות אחרת שהיא מנהלת בימים אלה עם תומר (ההוא של עדי, מהפרידה הראשונה!).

כמה שטויות? אז זהו, שוואלה! סלבס מאוד רוצה ממעריצי הסדרה, אלה שעקבו אחרי כל צעד והתלבטות של החתנים והכלות מהריאליטי, לעזור לה ולהחליט: מי הזוג שבכלל לא התאים מלכתחילה. הרי ברור שמדובר ב... יאללה, הצביעו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully