וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילופי זוגות: הרומן האסור שנרקם ב"חתונה ממבט ראשון"

18.1.2018 / 0:03

את זה בטח לא ראיתם מגיע: בזמן שאחווה וטל היו זיווג מושלם אך זוגות אחרים הרגישו שזה כל כך לא זה - רומן מסעיר נרקם מאחורי הקלעים, כך ששני משתתפים שלא שודכו על ידי הפקת התוכנית התאהבו ומנהלים זוגיות כבר שלושה חודשים. וואלה! סלבס אדם וחווה

חתונה ממבט ראשון. יח"צ קשת,
מי הזוג המאושר? "חתונה ממבט ראשון"/יח"צ קשת

עם כל הכבוד למדע ולקריטריונים המדוייקים שנבדקו לפני שידוך בתוכנית ריאליטי החתונות המצליחה "חתונה ממבט ראשון", פרפרים אמיתיים בבטן קורים רק כאשר יש קראש על מישהו שאתה מכיר - ותוהה: "האם זה האדם לו חיכיתי כל חיי?".

השבוע, אחווה סיטבון וטל כוכבא חשפו בפני כל עם ישראל כי הם אכן מאוהבים עד מעל הראש האחד בשנייה, כך שהשידוך שלהם היה מדויק, בערך כמו של יעל וחיים השקטים, בעוד ששלושה זוגות נוספים לא צלחו את מבחן המציאות. עם זאת, שני משתתפים שלא שודכו מראש על ידי ההפקה מצאו חן האחד בעיניי השנייה - וחיים באושר ואושר עד עצם היום הזה. מוכנים לגלות מי הזוג הנכסף?


לעוד רכילות מרגשת:
בשעה טובה: אסתי גינזבורג אמא לשניים
מיכאל צ'רנוי מבטיח לניקול ראידמן: "אנחנו נתחתן"

מה אתם חושבים על הזוגיות החדשה שנרקמה מאחורי הקלעים? רכלו בפייס

יעל פולקמן - חתונה ממבט ראשון. אור גפן,
והגבר המושלם עבורה הוא... יעל פולקמן/אור גפן

אז מדובר בליידי יעל פולקמן והג'נטלמן תומר אביטל, הלא הם האקסים של חיים מאיירס ועדי גרדוס, שמנהלים כיום שהחלה ממש עם תחילת שידור התכנית, לפני כארבעה חודשים, ורגע לאחר סיום צילומי התוכנית. "יעל ותומר ביחד כבר כמה זמן וזה ממש ממש בסודי סודות", מלחששים לוואלה! סלבס מקורבים המכירים את הזוג היטב.

למרות שבפרק "ההחלטה" המדובר והדרמטי של הריאליטי, ששודר לפני כיומיים, יעל החליטה לבחון יחד עם חיים (החמוד) את השידוך שסידרו להם על המסך, בהמשך החליטה שלא להמשיך את הזוגיות, כך שהשניים נפרדו. ואז הגיע תומר, שחי במרחק של כמה רחובות ממנה, שאותו הכירה במסגרת המפגשים לחתנים והכלות מהמסך לפני תחילת שידור התכנית - והתברר כשידוך הולם יותר עבורה.

במבט שני

תמונות החתונה של אחווה וטל שמעולם לא ראיתם!

לכתבה המלאה
תומר אביטל. צילום מסך
היי מתוק. תומר אביטל/צילום מסך

בשבועות האחרונים צצו שמועות כי פולקמן ואביטל מבלים יחדיו, כך שיעל (31), מהנדסת רפואית במקצועה, הכחישה אותן בתוקף וטענה כי הם רק חברים טובים. עם זאת, וואלה! סלבס יכולה לפזר את הערפל ולהבהיר באופן חד משמעי שזה ממש לא "בילוי יחד". תומר ויעל מנהלים מערכת יחסים רצינית והאהבה פורחת. איזה פאן.

אז, אביטל (35) עיתונאי במקצועו שנזרק על המסך על ידי עדי, הבין מאוד מהר שעם השידוך שנמצא לו על ידי התוכנית זה לא עומד להרקיע שחקים. אבל איזה כיף שנמצאה אהבה אמיתית.

מקשת המשדרת את התכנית, נמסר: "אנו מודעים לעניין סביב משתתפי 'חתונה ממבט ראשון'. ההתפתחויות בחייהם מאז סיום צילומי התכנית ייחשפו בפרק שישודר ביום שלישי הקרוב".


וואלה! סלבס היא קופידון, חץ ישר לתוך הלב.

יעל פולקמן - חתונה ממבט ראשון. אור גפן,
היא מצאה אהבה, בעצמה! יעל פולקמן/אור גפן
חתונה ממבט ראשון, פרק אחרון לעונה הראשונה. צילום מסך
אפשר היה לראות עליה שהיא לא בעניין של חיים/צילום מסך
חתונה ממבט ראשון. יוסי קרסו,
גם פה זה לא הסתדר. עדי ותומר/יוסי קרסו
יעל פולקמן - חתונה ממבט ראשון. אור גפן,
מייק אובר, גם בזוגיות/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully