וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמה איקס: איזה גבר מפורסם הייתם משדכים ללי לוי?

13.1.2018 / 6:57

האקסית של יאיר נתניהו עלתה השבוע לכותרות בנסיבות פחות מחמיאות, אז למה שלא תסחט את הלימונים ללימונדה מתוקה, כשתמצא לעצמה בן זוג מפורסם חדש? וואלה! סלבס קוראת לעזרת הציבור: הצביעו, בחרו ושדכו לדוגמנית לגבר מוכר חדש

צילום: יותם רונן, עריכה: אביב ארגז

אם עד השבוע שמה של לי הדוגמנית לי לוי לא צלצל לכם מוכר - ייתכן שבימים האחרונים גם אלה שלא בקיאים בעלילות ביצת הבידור הישראלית נחשפו לבלונדינית מדנמרק, שעשתה עלייה לארץ ומאז מככבת בעיקר בתמונות סקסיות. נכון, מדובר בבת הזוג שלעבר של יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה שדיבר על אחת האקסיות שלו בהקלטות שנחשפו השבוע, שבמהלכן אמר "אם אתה רוצה אני אסדר לך את ***, אני צריך לסדר לכולכם את ***, אני סוגר את כל החובות". קסם.


רכלו על השידוך הבא של לי לוי בפייסבוק

לי לוי. צילום מסך
נחשקת? תלוי את מי שואלים. לי לוי/צילום מסך

לוי בת ה-25, לא רק השתתפה בריאליטי הישראלי "אמזונס", ניסתה את מזלה בקריירה גם בהוליווד ודגמנה שלל פעמים מול המצלמה (כולל לא מעט מקרים כשהיא נטולת בגדים לגופה מול הפלאשים) - אלא גם עברה סוג-של-זוגיות גם עם יהודה לוי ועם נתניהו ג'וניור המדובר. כעת לדבריה, היא רווקה, כך שלוואלה! סלבס הפתרון.

האם מדובר בחובבת כוכבים? האם זה המזל שלה שרק גברים מוכרים נדבקים אליה? ובכן, לי לוי, זה יום המזל שלך כיוון שגולשי וואלה! סלבס הבקיאים יכולים לבחור אחד משישה רווקים מפורסמים: אייל גולן, אביחי אוחנה ועמר אדם, דור רפאלי, יורם זק או הסטאר הבינלאומי בראד פיט, ולקבוע מי מהם הכי יאה ונאה כבן הזוג החדש שלה. מה אתם יודעים, אולי תזכו לשליש מקום בגן עדן, יאללה הצביעו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
0
לי לוי, יאיר נתניהו. אמיר מאירי,
בתקופה שבה בילו יחד. לוי ויאיר נתניהו/אמיר מאירי
לי לוי. ניר פקין
חיננית. לי לוי/ניר פקין
לי לוי. מגד גוזני, דרור עינב, מערכת וואלה! NEWS
פאן לה וכו'/מערכת וואלה! NEWS, מגד גוזני, דרור עינב
לי לוי. צילום פרטי, באדיבות המצולמים
הרווקה. לי לוי/באדיבות המצולמים, צילום פרטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully