וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמרת פינק: "אני ובעלי יכולים שנה בלי סקס"

וואלה! סלבס

17.10.2017 / 6:45

הזמרת ההורסת, ששיחררה בסוף השבוע אלבום חדש, רצתה לעשות קצת רעש בתקשורת, אז היא הכניסה את העולם כולו לחדר המיטות שלה וסיפרה על הזוגיות עם בעלה. וואלה! סלבס טו מאצ' אינפורמיישן

פינק. מגזין WHO, צילום מסך
נו סקס פליז/צילום מסך, מגזין WHO

מכירים את זה שהכוכבים מעבר לים צריכים לקדם משהו אז הם יעשו ויגידו הכל? מדונה לא פעם סיפרה על בני הזוג שלה, גם ביונסה חשפה פרטים אינטימיים מעברה ואפילו בריטני ספירס שיחקה את המשחק. עכשיו מגיע תורה של הזמרת ההורסת, פינק, שהוציאה בסוף השבוע האחרון את האלבום החדש והמושלם שלה, "beautiful trauma", ותעשה, כך נראה, הכל כדי לקדם אותו.

לעוד רכילות מהביצה:
הסיוט המתמשך של ג'ודי ניר מוזס מעבר לים
כוכבת משחקי הכס וג'ו ג'ונאס מאורסים

מה אתם אומרים על מה האמירה המטורפת של פינק? רכלו בפייס

פינק עזריאלי. GettyImages
משפחה גדולה ומאושרת. פינק וקארי הארט/GettyImages

בריאיון שנתנה למגזין "the guardian", החליטה הזמרת הוורודה לשתף את הקוראים ביחסים שלה עם בעלה ואבי ילדיה, קארי הארט, כך שבריאיון סיפרה כי: "יש רגעים שאני מסתכלת עליו והוא הכי מתחשב, הגיוני ויציב..הוא כמו סלע. הוא איש טוב". אממה, נראה שלא הכל תמיד ורוד, כך שבהמשך הריאיון היא מספרת כי, "יש רגעים שאני מסתכלת עליו ואני אומרת: 'מעולם לא חיבבתי אותך, אין בך שום דבר שאני מחבבת. אין לנו שום דבר במשותף. אני לא אוהבת שום דבר מהשיט שאתה אוהב. אני לא רוצה לראות אותך לעולם. ואז שבועיים אחר כך אני כזה, הכל בסדר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
פינק בטקס פרסי VMA. AP
לא תוותר על הופעה בכזאת קלות. פינק/AP

אם לא די בכל הפרטים המפורטים, פינק המשיכה ללרלר וסיפרה: "ואז יש תקופות שלא עשית סקס במשך שנה", היא אומרת, "זו מיטה מתה? האם זה הסוף של זה? האם אני בכלל רוצה אותו? האם הוא רוצה אותי?". שאלה טובה מאמי. פינק (37) והארט (42) נשואים כבר 11 שנים, בהן הספיקו להיפרד, לחזור וכמובן להביא לאוויר העולם את שני ילדיהם ווילו (6) וג'יימסון (10 חודשים).

גם וואלה! סלבס יכולה לקחת הפסקה מסקס. למשך שעה וחצי מקסימום

פינק. splash
שנה שלמה בלי סקס. שלא נדע. פינק וקארי הארט/splash
  • עוד באותו נושא:
  • פינק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully