וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיוט המתמשך של ג'ודי ניר מוזס מעבר לים

16.10.2017 / 13:29

אשת התקשורת בסך הכל רצתה לחזור עם ילדיה מחופשה בפראג, אלא שחברת התיירות איתה סגרה את הדיל התבלבלה בתאריך החזרה, כך שהמעושרת וילדיה נאלצו לעבור מסכת עינויים בדרכם לארץ. וואלה! סלבס טרמינל 3

ניר פקין

יש מספר נשים במדינת ישראל שעדיף שלא תתעסקו איתם:
1. דנה אינטרנשיונל
2. שרה נתניהו
3. ניקול ראידמן
4. וכמובן, ג'ודי שלום ניר מוזס

יש כאלו שכנראה לא מכירים את הרשימה הזו והחליטו להתעסק עם אחת הנשים הכי חזקות בישראל, הלא היה הגברת האדמונית – הגברת מוזס, שהחליטה שלא לשתוק הפעם ופרסמה סרטון ברשתות החברתיות בו היא מסבירה לעם ישראל מדוע עליהם לא להשתמש בשירותיה של חברת התיירות, קווי חופשה. למה?

רוצים עוד רכילות?
צפו: עידו רוזנבלום מגיב לראשונה על ההיריון
בלינג רינג! כוכבת "משחקי הכס" מאורסת

מה דעתכם על המקרה? רכלו לנו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בסך הכל רציתי חופשה. ג'ודי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'ודי, שרק לאחרונה נפרדה מבעלה ב-20 השנים האחרונות, סילבן שלום (כפי שקראתם כאן לראשונה), החליטה לקחת את הילדים לחופשה מפנקת בפראג. הכל היה מדהוז עד אשר החבורה העליזה הגיעה לשדה התעופה וביקשה לעשות צ'ק אאוט מעיר הבירה. אלא שאז גילתה הגברת מוזס כי היא וילדיה לא רשומים על הטיסה.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
ג'ודי שלום ניר מוזס. איציק בירן, מערכת וואלה! NEWS
מי מתעסק?/מערכת וואלה! NEWS, איציק בירן

על פי הטענות של ג'ודי, מחברת התיירות הסבירו לה שהיא הייתה רשומה על הטיסה יום לפני (12.10) זאת למרות שבידיה היו כרטיסים לאותו היום (13.1). לאחר ויכוח ארוך, בו הסבירה להם האישה והפה הגדול כי ילדיה חייבים להגיע לישראל בזמן – מצאה חברת התיירות פתרון והטיסה את הילדים לרומא ומשם לישראל. אממה, את המזוודות השאירו עם האמא אובדת העצות.

ג'ודי ניר מוזס, סילבן שלום. אור גפן,
חופשה בראש טוב./אור גפן

רגע, הסאגה לא נגמרה כאן, כי ג'ודי נאלצה להישאר בפראג עד הערב, אז סידרו לה טיסה לבודפשט פלוס לינה במלון וטיסה רק ביום המחרת. אממה, גם הפעם התעוררה בעיה מאחר וג'ודי נאלצה לשלם גם על המוניות שלקחו אותה משדה התעופה ובחזרה וגם כי נאלצה לשלם את הצ'ק אאוט המאוחר, מאחר והטיסה שלה הייתה רק בערב. אה כן, וכל זה כשהיא סובלת מחום גבוה.

ג'ודי ניר מוזס. ניר פקין
העיקר שהילדים חזרו בשלום/ניר פקין

תגובת חברת קווי חופשה: "כתוצאה מטעות אנוש, הונפקו ונמסרו ללקוחות כרטיסי טיסה חזרה למועד מוקדם מהמועד שהתבקש על ידם. הטעות התגלתה רק בשדה התעופה בחו"ל, כאשר מיד עם פניית הלקוחות, החלה קווי חופשה בבחינת כל החלופות האפשרויות להחזרתם ארצה בהקדם האפשרי.

בתיאום מלא עם הלקוחות, הוסכם כי שניים מהנוסעים יחזרו דרך רומא עוד באותו היום וכי נוסעת שלישית תטוס לבודפשט ותחזור לארץ למחרת. הנוסעת השלישית הועברה מיידית לטרקלין עסקים בשדה התעופה בפראג, טסה במחלקת עסקים לבודפשט ושוכנה במלון 4 כוכבים בבודפשט בחדר יוקרתי, הכול על חשבונה של קווי חופשה.

לנוסעים הובהר לאורך כל הדרך כי קווי חופשה לוקחת אחריות מלאה על התקלה, וכי הם אינם נדרשים לשלם מכיסם בגין כל הוצאה נלווית (לרבות בקשר עם כבודה, יציאה מאוחרת מהמלון, מוניות וכדומה). צר לנו כי הנוסעים בחרו לפנות לתקשורת על אף פנייה ישירה לקווי חופשה, והם מוזמנים לפנות אלינו בנושא בכל עת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully