וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייק ניוז: כשוואלה! סלבס חשבה שהיא יודעת הכל

29.9.2017 / 13:00

מלכת הריכולים והלירלורים, וואלה! סלבס, נוהגת לחשוב שהיא יודעת הכל, אך לעתים גם את גדול הסיפורים ניתן לסובב, כך שידיעות לא-בדיוק-מדויקות מגיעות אליכם הגולשים. הנה כמה מהן ובסופן: האמת. וואלה! סלבס סולחת ולא שוכחת

היה היה, לפני כמה חודשים, מעשה במארינה מקסימיליאן שנעלבה משאלה צהובה שהגיעה מכיוונה של מערכת וואלה! סלבס. מלכת הרכילות והמדון, ישבה וחשבה לעצמה: האם באמת פגעה בעמקי נשמתה של הזמרת הווירטואוזית, או שמא רק סגרה לה פינה ביום חלש ברשתות החברתיות וסיפקה לה פוסט מהמם ומעורר עניין בקרב המעריצים? פרטים בהמשך.

לצד שלל האייטמים החושפניים שמצליחה לספק וואלה! סלבס מדי יום, קורה לעתים שגם היא נופלת ברשתם של אנשי מקצוע אינטרסנטיים - כאלה שעושים הכל בכדי לקדם את האמנים והמותגים שאותם הם מייצגים. אך כמנהגה בטבע, וואלה! סלבס לא נשארת חייבת ולתחזוק הפרסונה המושלמת שלה, כשהיא טועה - היא מודיעה. קבלו את רשימת הפייק ניוז של השנה שחלפה, אה-לה-וואלה! סלבס.

כשעומר דרור לא תפקד כסופרמן והציל אישה

לפני מספר חודשים מנהליו האישיים של כוכב הנוער האהוב עליכם, עומר דרור, מכרו סוג -של-ידיעה שהתבררה בדיעבד כתלושה מהמציאות. מדוע וואלה! סלבס נפלה ברשת אתם שואלים? אז ככה: עומר דרור הגיע לבלות בחוף הים לאחר יום צילומים מתיש שעבר. אז, הפרזנטור קלט בזווית העין שודד שמנסה לגנוב את תיקה של אישה מבוגרת שבילתה בסמוך אליו, לא נבהל ורץ לעבר הפושע המרושע. לסיום התקשר למשטרה לדווח על האירוע, ואף נסע לתחנה על מנת למסור עדות.

איך זה עד כאן? אך הסיפור המרתק, שאושר כנכון על ידי מקורביו של דרור, התברר למחרת כלא ממש מדויק, על אף רצונם העז להוציא אותו כגיבור. המיני-סטאר אכן היה מעורב בשוד, כשתפקד בסך הכל על תקן עד למתרחש, אבל ממש לא הציל אישה מבוגרת. עמכם הסליחה ותודה למשטרת ישראל.

עומר דרור. אורית פניני, מערכת וואלה! NEWS
גיבור גדול. או קטן. עומר דרור/מערכת וואלה! NEWS, אורית פניני

כששרית חדד לא שברה את שוק הנדל"ן

האם הטרייה, שרית חדד, עסוקה ככל הנראה כרגע בטיטולים, הרתחת בקבוקים וטכניקות הרדמת פעוטות, כך שהיא פחות מודאגת בימים אלו מנכסי הנדל"ן שבבעלותה. לאחרונה הייתה בטוחה וואלה! סלבס, בעזרתם של מקורותיה הנפלאים והמהימנים, כי הכוכבת שילשלה לכיסה מספר מיליונים נוספים כשקיבלה דיווח כי ביתה המטורף בצפון תל אביב אשר היה מוצע למכירה בשנה שחלפה - נמכר למרבה במחיר.

אך נראה כי חדד עדיין לא חתמה על החוזה הסופי שיעביר את הנכס המפואר שלה למעושרים הבאים בתור, ו-400 המטרים הרבועים הללו עדיין שלה על פי חוק. שרה, אולי וואלה! סלבס תרכוש ממך בסוף. קטן עליה 15 מיליון שקלים.

שרית חדד. אביב חופי
מכירה פומבית? שרית חדד/אביב חופי

כשאלירז ואילנית לא התנהגו בהתאם

כמה הייתם שמחים לראות את הפאוור קאפל, אילנית לוי ואלירז שדה, שממש לא מרבים לפקוד אירועים חברתיים יחדיו, משתפים פעולה על המסך הקטן? כנראה שגם וואלה! סלבס חשקה נורא ברעיון כי השניים יעשו יב"ז וגיא זוארץ וינחו זה לצד זו תכנית, ומה יותר שווה מ"האח הגדול", לא כך?

יממה לאחר פרסום הידיעה כי השניים נמצאים במגעים עם הפקת התכנית, התברר כי אילנית את אלירז כלל לא מתכוונים לשלב כוחות ברמה מקצועית. לפי שעה, הג'וב המשותף שלהם ישאר התחומי התאמת צבע הוילון לשולחן הקפה שבביתם. בתפקיד הנחשב זכתה לא אחרת מבר רפאלי.

אילנית לוי. רפי דלויה
זוג מנצח. אילנית לוי ואלירז שדה/רפי דלויה

כשהתברר שמארינה מקסימיליאן סתם אכלה סביח

ולסיום - כמעט נפלנו. בחודש מאי האחרון הגיעו למערכת מספר תמונות של דיוווה מקומית, בהן היא נראית מפזזת על הבמה בהופעתה בשמלת מיני צמודה. גולשים אמיצים שתיעדו את הזמרת מארינה מקסימיליאן, ליוו את התמונות במשפט: "היא ממש נראית בהריון". וואלה! סלבס, שהייתה שמחה לדווח על בייבי מס' 2 שגדל בבטנה של מקסימיליאן סימסה לה קושייה אישית, שלא התקבלה בסבר פנים יפות. כך שלשאלה האם ייתכן כי היא בהריון ענתה הזמרת: "לא חמודה, פשוט יש לי בטן". אאוץ'. טעות באבחון? מתברר.

אך מארינה, כאישיות הצבעונית שהיא, החליטה לצאת בראש חוצות עם ההתכתבות - ובפוסט ארוך באינסטגרם הסבירה את משמעות דימוי הגוף הנשי בכלל ושלה בפרט. מאידך, כשהשילה מעצמה עשרות קילוגרמים קידמה עם זה אלבום. שיהיה. נו הארד פילינגז דארלינג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הריוניות או לא להיות. מארינה מקסימיליאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully