וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הוריקן מארינה מקסימיליאן: הכוכבות מצקצקות, אבל ככה זה עובד באמת

8.5.2017 / 11:40

מארינה מקסימיליאן נעלבה משאלה צהובה? אם לא היתה מפרסמת את תכתובת ההודעות על הבטן שלה - איך היתה גורפת שלל לייקים באינסטוש. אבל היא וחבריה המפורסמים יודעים שיום יבוא שבו ירצו שיכתבו עליהם אייטם, בדיוק כמו אלה שהם מדליפים. וואלה! סלבס טוקבק

לא פעם חברות שאלו אותי איך יש לי את האומץ "להיכנס לאנשים לתחתונים", פשוטו כמשמעו. הרי העבודה שלי, למצוא סיפורים עסיסיים על אנשים שמעניינים אנשים אחרים, היא, איך לומר, לא בדיוק העבודה הקונבנציונאלית.

יש כאלה שמקבלים ברוח טובה מאוד את השאלות שאני מפנה אליהם, את הבקשה לתגובה כזו או אחרת, אבל יש את מי שמאוד מתקשים לעכל את תוכן שיחת הטלפון (או הסמס) בשעות הבוקר המאוחרות לצד הקפה שלהם. נניח, "היוש, גברת מפורסמת, מקורבים סיפרו לנו שאת בהריון".

מארינה מקסימיליאן, יוצרת וזמרת מהמוכשרות בארצנו, יש לציין, קיבלה אתמול (א') את הפנייה הלבבית שלי בנוגע למה שחשבו שהיא שומרת בבטן, זאת לאחר שתמונות מחשידות הגיעו למערכת וואלה! סלבס מחברים שבילו בהופעה של המוזיקאית בסופ"ש האחרון. החברים הנרעשים הודיעו לי בחגיגיות "ליהי, היא בהריון!".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הריונית? התמונה שהסעירה את מערכת וואלה! סלבס/מערכת וואלה!, צילום מסך

סטורי באינסטוש? בירור דסקרטי!

אחרי בחינת הצילום על ידי כמה זוגות עיניים, נראה היה כי אכן ייתכן שמדובר בבטן הריונית, מה שהוביל אותי להרים לזמרת המוכשרת טלפון בכדי לקבל את תגובתה (ואני לא היחידה. מסתבר שגורמים אחרים עשו את אותה הבדיקה).

"היו שאלות הרבה יותר פולשניות ו'צהובות' שהופנו על ידי ועמיתי לצד השני, שלקח את הפנייה בקלילות מרבית כי הוא מבין שצריך שניים לטנגו"

פה אעשה פאוזה ואומר שמעולם לא פרסמתי ידיעה על אישה בהריון, גם אם ידעתי שהיא בהריון, בלי שהיא נתנה את אישורה. יש לא מעט נשים בתעשייה, שמקורבים אליהן הדליפו שהן נושאות עובר ברחמן (לא כל מקורב הוא קרוב, הא?) ולא מעט פעמים נעניתי לבקשתן של הנשים לחכות עם פרסום הידיעה עד שהן תגענה לחודש שבו "מותר לספר", תעיד על כך יעל נזרי. בתור אישה ובתור אמא (כן, אני אמא!) - אני יכולה רק להזדהות.

אז אחרי שיחת טלפון למארינה, לה היא לא ענתה (ככה זה היום, כבר לא עונים למספר שלא מכירים) וביקשה שאסמס, כתבתי, די באלגנטיות לטעמי, ציינתי שאני מבינה שמדובר בנושא מאוד פרטי ואשמח לתגובתה. לא פורסם סטורי באינסטוש, לא עלה אייטם באתר, בירור דיסקרטי.

תנו לי לחשוף לרגע סוד גלוי: האייטמים החזקים ביותר מגיעים לרוב ממפורסמים שמדליפים סיפורים על חבריהם או על עצמם, ויחסי הגומלין נעשים באסטרטגיה הידועה "פרגן לי ואפרגן לך". לא באמת חשבתם שכל האייטמים הם פרי יצירתנו, כן?

מארינה בחרה לפרסם את השאלה והתגובה המשעשעת שלה? מקסים בעיניי. כולן בחרו להגיב שהן מזועזעות מהשאלה ואחר כך רצו לקרוא על עצמם בוואלה! סלבס? מקסים אפילו יותר בעיניי. הרי לפני יומיים הקלקתן בטירוף על "שאלת השבוע", כי אתן מתות לדעת מי זה הכוכב שמכניס נשים מבוגרות למיטה או את זהות הפרזנטורית המבואסת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

היו שאלות הרבה יותר פולשניות ו"צהובות" שהופנו על ידי ועמיתי לאלה שבצד השני, שלקחו את הפנייה בקלילות מרבית כי הבינו שצריך שניים לטנגו, ויום יבוא שהוא מאוד ירצה שיכתבו עליו אייטם.

לסיום, אספר לכם שבימים האחרונים הגיעו למערכת עוד שתי ידיעות על נשים מפורסמות בתעשייה, שמקורבים סיפרו לנו שהן בהריון - הן הכחישו ואנחנו התקדמנו הלאה. לא ראיתי שאף אחת מהן עשתה מהעניין כזה קרקס. זו העבודה, גם שלנו וגם של המפורסמות, ומן תחושת בטן כזאת אומרת לי שאם השאלה כה קשה ופוגענית והאדם שאליו פנינו לא מעוניין בחשיפה - אז פוסט בכל רשת חברתית אפשרית? פחות הכיוון.

נדמה לי שמישהי שלא מעוניינת להתעסק בענייני משקל ודימוי גוף, לא תתראיין על זה בכל מדיה קיימת (אלא אם כן באותו הזמן, ממש במקרה, יש לה משהו עליו קיבלה סכום כסף לא מבוטל לקדם. זו העבודה). ופעם הבאה, אם יש הריון על הפרק, אשמח לפרגן באייטם מרים. אני בחורה מאוד נחמדה כשאני רוצה.

מארינה מקסימיליאן. עומר מסינגר, מערכת וואלה! NEWS
מפרגנות, בעיקרון. מארינה מקסימיליאן/מערכת וואלה! NEWS, עומר מסינגר
מארינה מקסימיליאן קרני. אביב חופי
דווקא עושה אירועים. מארינה/אביב חופי
מארינה מקסימיליאן בלומין. אסור להשתמש
מארינה מקסימיליאן בלומין/אסור להשתמש
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
מארינה מקסימיליאן בלומין. רפי דלויה
מארינה מקסימיליאן בלומין/רפי דלויה
מארינה מקסימיליאן בלומין על הסט של "תמרות עשן". אמיר קוטיגרו, דייב שחר
עושה גם אירועים. מארינה מקסימיליאן/דייב שחר, אמיר קוטיגרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully