וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת הקאמבקים: מי הזוג המפורסם שחייב להתאחד?

18.8.2017 / 0:04

אורלנדו בלום וקייטי פרי מנסים שוב? הלוואי. אנג'לינה ג'ולי החליטה לבטל את הליך הגירושים מבראד פיט? אמן. עם תקווה בלב ואמונה באהבה, וואלה! סלבס החליטה לתת לכם לבחור - מי הזוג הישראלי שהייתם רוצים שיעשה קאמבק רומנטי. אתם קובעים

לבה של וואלה! סלבס נשבר בשבועות האחרונים כל כך הרבה פעמים: כאילו לא מספיקות הטרגדיות שאירעו וסוקרו בהרחבה, היו גם כל כך הרבה זוגות שהחליטו לסיים את הקשר ולאכזב את המעריצים. השף מאיר אדוני נפרד, כוכבי נוער החליטו לעזוב להמשיך הלאה - ואיציק זוהר, הו איציק הרווק, מה יהיה איתו?

אז נכון, אהבה זה כואב, אבל היו גם כמה נקודות אור שהגיעו מחו"ל וגרמו למלכת הרכילות להאמין שלא הכל שחור ושעדיין יש לבבות באוויר. הסמי-קאמבק של אורלנדו בלום וקייטי פרי, או הרכילות על כך שאנג'לינה ג'ולי אולי החליטה לוותר על הליך הגירושים מבראד פיט ושוקלת קאמבק (או שלא). משמח? מאוד.


רכלו על הזוגות הפרודים בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השראה? אורלנדו בלום וקייטי פרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

כדי להראות שהיא חושבת שאהבה עדיין אפשרית, וואלה! סלבס החליטה להציג בפניכם כמה מהזוגות הכי מוכרים שנפרדו לאחרונה ולבחון אתכם: מי מהם הכי צריך לעשות קאמבק, פשוט חייבת את זה למען המעריצים וגם זה עבור זו (או זו לזו), רק כי הם פשוט מושלמים יחד - אייל ורולסנה, עמרי קוסניה או דווקא קורין ורותי? נו, אתם מצביעים קובעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully