וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק בריאות: סופיה ורגרה בעירום מלא

3.8.2017 / 11:35

השחקנית עם הדם הכי חם בהוליווד החליטה להסיר את שמלות הערב הנוצצות לטובת צילומי שער - בלי בגדים כלל. מוצ'אצ'וס, כך נראית סיניוריטה סופיה ורגרה בת ה-45, בעירום מלא. וואלה! סלבס סי, סי, סי

סופיה ורגרה במגזין Women's Health. מגזין Women's Health, סריקה
על שער מגזין. בעירום. סופיה ורגרה/סריקה, מגזין Women's Health

יש כאלה ששנות הארבעים לחייהם עוברות בדרמה, משברים של אמצע החיים וגלי חום, ילדים או קבלת החלטות הרות גורל - ויש את השחקנית סופיה ורגרה, שבגיל 45 מרגישה הכי בנוח לפשוט את החולצה, המכנסיים והבגדים התחתונים לטובת צילומי שער מרגש, בו היא מדגמנת עירום מלא ומפתה במיוחד. ככה זה כשאת כוכבת הוליוודית עם סקס אפיל לטיני, אין חשש שתראי פחות ממושלמת, כן?


עוד רכילות מפתה:
הולה! הפיטמה של סופיה ורגרה מציצה
נינט טייב מתכננת עוד הריון? צפו בתגובה של הזמרת

מה דעתכם על תמונות העירום של סופיה ורגרה? רכלו בפייסבוק

ורגרה הסירה את המחסומים, שכחה מהעכבות, וכמובן, נפטרה מהבגדים עבור המגזין "Women's Health", שבכל שנה מחדש בוחר גברת אחרת שתעטר את השער הגיליון הכי מדובר בשנה שלו. "זה לא כמו בעבר, שרק נשים צעירות יכלו להיות אלה שמופיעות על שער גיליון העירום השנתי", מסבירה הסיניוריטה שמתגאה בבחירה בה לטובת הצילומים הלוהטים, "אין לי קוביות בבטן כי אני לא חושב שאני חייבת גוף מושלם של דוגמנית", היא מגלה.

כוכבת הסדרה "משפחה מודרנית", שנישאה לפני כמעט שנתיים לשחקן בר המזל ג'ו מנגניילו, שמחה גם לדבר על אחד האיברים שהיא הכי גאה בהם בגופה העירום - החזה המפורסם שלה. "לא יכולתי להיות אתלטית יותר, כי כשאת נולדת עם הציצי הענקי הזה... שיש לי מאז גיל 13", היא צוחקת, "ורק גדל יותר אחרי הריון ולידה". איי קארמבה!


וואלה! סלבס מצטלמת בעירום רק עבור פרויקטים מדעיים.

הו, סופיה

חלום רטוב: אלה הכוכבים שהעולם הכי רוצה לשכב איתם

לכתבה המלאה
סופיה ורגרה ג'ו מנגיילו. GettyImages
וזה ג'ו מנגניילו, בר המזל שזכה בכל הטוב הזה של סופיה ורגרה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully