וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאקי, לאקי! בריטני ספירס רוצה לפנק את הילדים שאכזבה

3.7.2017 / 11:17

פגישה שתוכננה להתקיים אמש בין ראש הממשלה נתניהו והפופסטאר, כללה כמה ילדים חולים שהוזמנו לבחון את בריטני ספירס מקרוב והתאכזבו שהבריזה ברגע האחרון. עם זאת, הפקת המופע מצאה פתרון מרגש ומפנק עבור הילדודס. וואלה! סלבס נסיכה

צילום: רוני כנפו עריכה:אריאל תמרין

מיס בריטני ספירס אולי הוסיפה לשמה כמעט באופן רשמי את הטייטל "ביץ'", אבל מתברר שלא מדובר בכלבה קלאסית - לא ולא. זוזי המכשפה הרעה מהמערב, מתברר שהפופסטאר היא בכלל מלאך שרק רוצה לשמח אנשים. כלומר, אם נתעלם ממצבי הרוח שלה.

כבר שמעתם שספירס היתה אמורה להיפגש אמש (א') עם ראש הממשלה בירושלים? כי מטעמו של בנימין נתניהו צירפו למפגש כמה ילדים, שלמרבה הצער מטופלים בימים אלה בבית החולים אלי"ן, רק כדי לאכזב אותם - כשהזמרת מאמריקה ביטלה את האיוונט ברגע האחרון. מקורבים לפמליית בני הזוג נתניהו טענו בפני וואלה! סלבס ש"המפגש נקבע בוודאות, אבל מנסים להצניע את הכל. הילדים חיכו לה ופתאום היא מתקשרת ומבטלת". עם זאת, ישנן שלל גרסאות לאירועי ליל אמש.

רכלו על הביקור של בריטני ספירס בישראל בפייסבוק

בריטני ספירס עיר העתיקה. נועם מושקוביץ
פחותץ נהנתה בעיר הקדושה. בריטני ספירס/נועם מושקוביץ

מכיוונה של בריטני, בכלל מספרים שבעוד שההפקה אכן פעלה, דחפה ורצתה בקיום אירוע מכובד בין הכוכבת לראש הממשלה - המפגש ההמוני כלל לא תואם ונקבע באופן סופי מול לשכת נתניהו. כך שהשמועות בדבר קיום מפגש שכזה עליהן ניתן היה לקרוא בכלי תקשורת שונים בתקופה האחרונה, לא אומתו ובעוד שבריטני נהנתה מטיול בעיר העתיקה, החליטה שמיצתה את ג'רוזלם מוקדם מהצפוי.

התוצאה: 12 ילדים מאוכזבים שהיו בטוחים שיפגשו את בריטני ספירס, אך בסוף נותרו בלי אבק הכוכבים הבינלאומי. הפיצוי שלהם: כל הילדודס הוזמנו למפגש אישי עם הכוכבת מאחורי הקלעים, רגע לפני שתעלה על הבמה בפארק הירקון, מה שעל פי יודעי דבר יכלול כמה פינוקים עבורם. בין השאר, ימתינו לילדים שלל חטיפים וכיבוד שהם אוהבים, אותם יוכלו לחלוק עם בריט כשיזכו להצטלם בחברתה על הדשא, מה שעשרות אלפי האנשים שקנו כרטיס לשואו לא יחוו.

לוואלה! סלבס נודע כי לספירס שוריין אתמול מקום מבעוד מועד לא רק בלשכת רה"מ, אלא גם ב"מחניודה" של השף אסף גרניט - אחת המסעדות המדוברות והעמוסות ביותר בשוק המקומי של ירושלים, אך כיוון שהחליטה לשוב למלון התל אביבי שלה, לא זכתה לדגום את המטעמים המקומיים. ניחא.


וואלה! סלבס רוצה לפגוש את בריטני רק בגלל ששמעה כמה היא אוהבת צ'יטוס. הרי לכם תחביב משותף.

היי, בייבי

בריטני ספירס משתזפת בתל אביב

לכתבה המלאה
בריטני ספירס עיר העתיקה. נועם מושקוביץ
יכול להיותך שפשוט היה לה המוני מדי? ספירס/נועם מושקוביץ
בריטני ספירס. שי מתניה, מערכת וואלה! NEWS
כיבוד קל? פנקו אותם! בריטני בתל אביב/מערכת וואלה! NEWS, שי מתניה
בריטני ספירס בהופעה. AP
ככה זה אמור להיראות על הבמה. בריטני ספירס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully