וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביץ' נחתה! בריטני ספירס הגיעה לישראל

וואלה! סלבס

2.7.2017 / 7:55

נסיכת הפופ הנצחית, בריטני ספירס, או למעשה האישה ששמה את הב' במילה "ביץ'", נחתה בישראל לקראת הופעתה ביום שני הקרוב בפארק הירקון - שם תלהיב עשרות אלפי מעריצים מקומיים. וואלה! סלבס גרופית

צלמים זמניים מורשים

הכינו את נעלי הריקוד שלכם, התחילו במתיחות ושננו את הפלייליסט הדביק כי נסיכת הפופ, בריטני ספירס, נחתה לפנות בוקר (א') בארץ הקודש. הסופרסטאר, שמבקרת בפעם הראשונה בחייה בישראל, תעלה על הבמה המטורפת בפארק הירקון ביום שני הקרוב (ה-3 ביולי), אז היא צפויה להרטיט את לבם של עשרות אלפי מעריצים באמצעות שרשרת להיטים משובחת במהלך מופע אחד ובלתי נשכח.


כמה אתם מתרגשים לבואה של בריטני ספירס לישראל? רכלו בפייס

בריטני ספירס. אוריאן חלילי, יחצ,
מגיעה למלון בתל אביב. בריטני ספירס/אוריאן חלילי, יחצ

ספירס, שכפי שקראתם בוואלה! סלבס תשהה עם הפמלייה שלה בבית מלון נחשב בתל אביב, הדגישה כי חשוב שהסוויטה בה תשהה תהיה נקייה לחלוטין מאלכוהול, תשמח אם יפנו את שאר החדרים בקומה מאדם ומעשן סיגריות, ואם אפשר לפנק אותה בנוף לים והזרמת פירות חתוכים לחדר באופן סדיר - היא ממש תודה לכולם.

שומרי ראשה, מנעו מצוות יחסי הציבור המקומי לצלם אותה כשנחתה בארץ הקודש בטיסה ישירה מהמזרח הרחוק, קצת לפני השעה 4:00 בבוקר. עם זאת, מעריצים מרוגשים כן הצליחו לקלוט אותה, כשנכנסה לחניון בית המלון התל אביבי. הידד.

לפני שבועות ספורים

בריטני ספירס יוצאת לסיבוב הופעות, ברכבת!

לכתבה המלאה
בריטני ספירס. אוריאן חלילי, יחצ,
היי, בריט בריט! ספירס בישראל/אוריאן חלילי, יחצ

הזמרת שנמצאת בסיומו של סיבוב ההופעות העולמי שלה, העלתה בזמן ביקורה במזרח אסיה את הבויפרנד שלה, סאם אשגרי, לנשיקה לוהטת על הבמה.

אז נשיקה רטובה סביר להניח שהיא תחסוך מהישראלים - אך כל גרופי מושבע יודע שבכל הופעה יש רוטינה קבועה, בה מעלה הכוכבת איש מן המניין ומעניקה לו ריקוד פרטי. מי זה יהיה בארץ? מי יודע!


וואלה! סלבס מעניקה ריקוד תימני פרטי לכל מי שרק יבקש, פחות מומלץ.

בריטני ספירס. GettyImages
ככה היא נראית על הבמה. ספירס/GettyImages
בריטני ספירס. אינסוגרם, צילום מסך
מדהוזה. בריטני ספירס/צילום מסך, אינסוגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully