וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני ספירס יוצאת לסיבוב הופעות, ברכבת!

וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

11.6.2017 / 6:42

זוהי הודעה לנוסעים בתחבורה ציבורית: בריטני ספירס שעוד רגע תנחת בישראל, הגיעה להופעה ביפן - שם למרבה התדהמה הפופסטאר בחרה לעבור ממקום למקום בדרך פופולרית מאוד, לצד שאר פשוטי העם. וואלה! סלבס קו 5

ככה בריטני ספירס נערכת להופעה באסיה (אינסטגרם)

אז בריטני ספירס היא נסיכת פופ, יקירת לואיזיאנה ואהובת חובבי הדיוות, אבל מתברר שגם... מלכת הנסיעה בתחבורה הציבורית? אז מה אם מדובר במיליונרית ואחת הנשים המוכרות ביותר ברחבי העולם, כזאת שיכולה להתנייד במטוסים פרטיים ולימוזינות מאובטחות, זה לא אומר שמישהו ימנע מספירס להתנייד יחד עם שאר אלפי הנוסעים ברכבת המהירה. במיוחד שהיא במהלך סיבוב ההופעות האסיאתי שלה!


עוד רכילות? הנה:
איזה ביץ'! מצעד בגדי הים הלוהטים של ספירס
צ'ירז: קים קרדשיאן משתכרת בביקיני

רוצים לראות בעצמכם את בריטני ספירס על הבמה? היכנסו לקישור

בריטני ספירס. ספלאש
עולה לרכבת? הלם! בריטני ספירס ביפן/ספלאש

שר התחבורה ישראל כץ ישמח לשמוע שהזמרת, שפתחה בתחילת החודש את סיבוב ההופעות הקיצי הקצר שלה, שיסתיים ב-3 ביולי בהופעה חד פעמית בפארק הירקון שבתל אביב, הגיעה ליפן - שם היא נודדת בין הערים הגדולות ועולה להזיע יחד עם עשרות אלפי המעריצים שלה על הבמה. ואיך ספירס מתניידת ממקום למקום בארץ פריחת הדובדבן והגיישות? ברכבת הציבורית הסופר-מהירה.

בריטני ספירס. ספלאש
לא בתמונה: שטיח אדום. ספירס בטוקיו/ספלאש

כפי שנראה בתמונות פפראצי שלה, בריט לבשה ביגוד נוח מאוד (כולל מחשוף מרשים) רגע לפני שעלתה על הרציף בטוקיו (יחד עם מאבטח ושלל עוזרות אישיות כמובן) לנסיעה של שעתיים וחצי לכיוון העיר אוסקה. כי מי צריך לעבור בנמל תעופה או להיתקע בפקקים עם הרכב, כשיש רכבת שבה את נבלעת בשטח, בין שלל הנוסעים שכנראה כלל לא שמו לב שלצדם יושבת אישיות מגה-מפורסמת. אחרת היתה בצרות צרורות!

ספירס שיצאה לסיבוב ההופעות עם הבויפרנד הלוהט ומתעדת את המקומות שבהם היא "רואה עולם", דהרה בכלי התחבורה הציבורית שנוסע במהירות של יותר מ-300 ק"מ לשעה - אבל זה לא מה שימנע ממנה גם לעלות על טוק-טוק בתאילנד, לשוט בפיליפינים או להציג את כרטיס הנסיעה שלה לכרטיסן עלך קו 5 בתל אביב, לא? פחות, כולם יודעים מי זאת בריטני, ביץ'.


וואלה! סלבס מוחקת מעלייה על אוטובוסים בעיר. הסיבה: היגיינה אישית לוקה בחסר.

נראה אתכם

עד כמה אתם מכירים את בריטני ספירס?

לכתבה המלאה
בריטני ספירס. ספלאש
ככה זה נראה בתחנה. ספירס בתחתית/ספלאש
בריטני ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
חוויות מהטיול? באינסטגרם! בריטני מבלה/צילום מסך, אינסטגרם
בריטני ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
פינות חמד, הן בכל מקום. בריטני ספירס ביפן/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully