וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולולולו, מי יהיו החתן והכלה הבאים של ביצת הבידור?

27.5.2017 / 0:59

עונת החתונות לשנת 2017 נפתחה במלוא הכוח, כך שרגע אחרי האירוע של יהודה ושלומית ועוד לפני ה"איי דו" של דנה ודין - וואלה! סלבס מבקשת מכם לקבוע מי אתם חושבים שיהיה הזוג הנוצץ הבא שיתארס לקול צהלולים?

בווידאו: מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה מרימים (אינסטגרם)

תנו בתופים ובמחולות, פרצו בצהלולים, עונת החתונות הלוהטת של 2017 נפתחה בשבוע החולף עם החתונה הסופר-מרגשת של שלומית מלכה ויהודה לוי, תמשיך בשבוע הבא עם האיוונט שבו דנה פרידר תלבש שמלת כלה ותסתיים אי שם בסוף הקיץ, אחרי עוד כמה חתונות מאוד מתוקשרות.

שמחה וששון תחת החופה, בלבן-זהוב? ברורוש, כך שעוד הצעת נישואים או שתיים בחודשים הקרובים מאוד תשמח את וואלה! סלבס. הרי יש כמה וכמה זוגות מתוקשרים שהיא "היתה מתה" לראות חוגגים עם מאות מוזמנים את רגע האיחוד המרגש שלהם.


רכלו על הזוגות הצמודים שהייתם שמחים אם יתחתנו גם בפייסבוק

אילוסטרציה. עיבוד תמונה
אילוסטרציה/עיבוד תמונה

יש כאלה שמבלים שנתיים, שלוש ואפילו שש שנים זה עם זו, כך שאם רוצים לקחת את מערכת היחסים לשלב הבא - רכישת טבעת יהלום, כריעה על ברך אחת והצעה מרגשת הם הצעדים הבאים המתבקשים עבור כל זוג שרוצה לשנות ססטוס ל"נשואים". מי הזוג הבא שצריך לשדרג את הקשר, אילנית לוי ואלירז שדה המתמידים, גלית גוטמן ובן הזוג יגאל אהובי או שבכלל יוצאי הריאליטי אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי? קול חתן וקול כלה, אתם קובעים ע-כ-ש-י-ו:

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully